گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

83 I'm So angry

باید برم دفتر روزنامه و آگهی مفقودی بدم واسه کارت دانشجویی...یوهاهاها...همیشه دوست داشتم توی دفتر روزنامه کار کنم...

از پنجشنبه قراره پریود بشم اما نشدم.همش دردش هست اما خبری نیست.به سلامتی داریم میمیریم...

من یه زمانی واقعا به سیستم ایمنی بدنم و اینکه بزنم به تخته چه بدن خوب و سالمی دارم افتخار میکردم..از وقتی شوهر کردم ریده شده به هیکلمون.دیگه بچه بزاییم چی میشه...البته خیلی بلا سر این بدن آوردم ها...اما اون موقع ها که سیگار میکشیدم خیلی سالم تر بود تا الان که مولتی ویتامین میخورم:|

خانواده همسر برنامه چیدن عید ما بریم پیش همسرو و اون نیاد اینجا.من اعصابم بهم میریزه یکی دیگه  واسم برنامه ریزی کنه و به همین دلیل دو روزه اعصابم تخمی شده و دلم میخواد همسرو خفه کنم که هیچ وقت هیچی به من نمیگه. 

من دوست داشتم این عید پیش مامان و بابای خودم باشم :| 

البته دارم عصبانیتمو کنترل میکنم و نشون نمیدم!و توحشم رو انداختم سر اینکه پریودم نزدیکه (پریود دوستت دارم که می تونم توی این دوران طلایی خودم باشم!!)

نظرات 1 + ارسال نظر
این زن دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 13:21 http://in-zan.mihanblog.com

این شکلی

دقیقا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.