گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

84 Dream...

دو روزه پریود شدم و به شدت عصبیم.حتی وقتی بقیه توی خونه حرف میزنن من اعصابم بهم میریزه!در این حد...

اصلا حوصله همسرو رو ندارم.فکر میکنم بزرگترین اشتباه زندگیم رو کردم. یه بار توی عمر پربرکتمون خواستیم عاقلانه تصمیم بگیریم که زدیم ریدیم.

کاش بازم دنبال دل صاب مرده ی احمقم می رفتم.

نمیدونم این مدت هم الکی زور زدم که نشون بدم همه چی خوبه و من چقدر خوشبختم.هیچی خوب نیست.همه چیز مزخرف و خسته کنندست.همه ی ترس زندگیم این بود که توی همچین ازدواج کسل کننده ای بیوفتم و بمیرم.

دیگه بعد یه مدت الکی زور زدن به این نتیجه میرسی که لت ایت گووو

که گور باباش...که بخوای هیچی برات مهم نباشه.

الان توی این دقایق آخر تمدید ثبت نام ارشد یهو یادم اومد باید ثبت نام میکردم.فکر کنم آخرین نفر بودم.یعنی یه چیزی اونور تر از دقیقه ی نود!

دیشب پو مسج داد که مثلا روز مهندس رو تبریک بگه....خیلی معمولی حرف زدیم.به همسرو قبلا گفته بودم که فلانی بهم همچین مسجی داده.اونم یه برخوردی کرد توو این مایه ها که جواب هم بدی اشکال نداره.انگار همه چیز به چپشه....میشه آدم کسی رو دوست داشته باشه و تا این حد هیچ چیز اون طرف واسش مهم نباشه؟

دلم میخواد به همسرو بگم دوسم نداشتی غلط کردی پا پیش گذاشتی...فقط واسه اینکه بقیه رو خوشحال کنی...همه ی عمرت فقط خواستی همه ازت راضی باشن.

منم جواب پو رو دادم.خیلی معمولی مسج بازی کردیم تا آخرین مسج...

که گفت چند شب پیشا اینجا برف اومد و من نمی دونستم باید چیکار کنم.ممنون که هنوز خوبی و هستی!هنوزم ایمان دارم خدا مثل تورو خلق نکرده.شب بخیر!

دیگه اینجا بود که ترسیدم...

میدونم بودنش توی زندگیم اشتباهه.اینکه بدونی یه جایی یکی هست که تورو خیلی بیشتر دوست داره...خیلی بهتر می فهمت...و چون دیگه باهاش نیستی بدی هاش یادت نمیاد....

متاسفم واسه خودم.واسه این تصمیم های غلط زندگیم.که دیگه هیچ راه برگشتی ازش نیست.دلم میخواد فکر کنم که نیست!

امیدوارم همشون عوارض پریود باشه و من خوب بشم.

بهم میگه مدیریت پروژه و ساخت شرکت کن...حتما قبول میشی...دلش خوشه.فکر میکنه میشه یه بار دیگه هم کلاس بشیم.بی ری یلستیک من!

شب حتی خواب دیدم دوباره توی یه دانشگاهیم..و دوباره همونجور هوامو داره...میشه ما دیگه خواب نبینیم لطفا؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.