گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

87 خر ید

اصلا حال نمی کنم با مادرشوهرو برم خرید.اول اینکه اصن سلیقه هامون بهم نمیخوره.اصلا ها...دوم اینکه یکی از عادتهای بدی که مادرشوهر جان دارن اینه که هیچ وقت از جایی که هستن راضی نمی باشن.هی به نظرشون یه جای دومی هست که بهتره!

نه از این پاساژ نخرین فلان جا بود جنساش بهتر بود...بعد میریم فلان جا هیچی پیدا نمی کنیم!بعد میگه اااا اون دفعه که من با فلانی اومدم خیلی جنسا خوبی داشت.خب حالا بریم فلانجا اونجا ممممرررررکزه همین جنساس! بعد میریم فلانجا میبینیم همون پاساژ اولی که رفته بودیم هم جنسای بهتری داشته هم قیمت های مناسب تری!

یعنی اووو ماااای گااااد! البته من اون موقع هایی که مادرشوهرم فقط خاله م بود این اخلاقش رو کشف کرده بودم ها.نه اینکه چون الان عروسشم اینجوری بگم.نه بوووخوودا!

کاش عروس عمه م می شدم...=))



نظرات 1 + ارسال نظر
این زن شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 12:43 http://in-zan.mihanblog.com

چقد نگاهت به ازدواج برام بانمکه...
کلا یه جور دیگه ای...
شایدم چون خاله ات هس انقدر راحتی...
من درمورد پست قبلت واقعا موافقم که ازدواج مزخرفه و شوهر موجود عجیبیه...
مرسی اه.

واقعا یکی باید به حال ما زنای شوهردار بشینه گریه کنه با این اوضاعمون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.