گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

89

دیشب با همسری صحبت کردم.بهش گفتم من دچار یه خشم پنهان نسبت به تو شدم و الان یادم نمیاد چرا ازت عصبانی هستم! همسرو گفت غلط کردی بیشوور چرا همینجوری ازم عصبانی میشی...دیگه گفتم همینجوریم نیست حتما یه کاری کردی...

خلاصه از این سفر تحمیلی گفتم.بعد اونم گفت مامانم یه جوری به من گفت که انگار شماها برنامه رو ریختین و همه چیز اوکیه و فقط من بی خبرم.گفتم اصلا همچین چیزی نبوده و من برنامه  ای واسه سفر نداشتم.در واقع به این نتیجه رسیدیم که مثل اینکه هیچکی مارو آدم حساب نمی کنه:)) بخشیدمش دیگه!

همینجوری در صلح و صفا بودیم که برگشت و جمله ی وحشتناک "از زن دایی هام یاد بگیر" رو استفاده کرد.میدونه من حساسم ها...خیلی هم جدی یه بار بهش گفتم در این موارد با من شوخی نکن.اما کرد.بعد من تصمیم گرفتم در لحظه واکنش نشون ندم و باهاش همراهی کردم.در حالیکه مثل یه بچه 4 ساله بغض کرده بودم و میگفتم آره باهاشون هماهنگ کن کلاس بزارن برام  که ما هم هنراشونو یاد بگیریم.

با اینکه میدونه من از این شوخی خیلی ناراحت میشم اما نمیدونم چه اصراریه که هی میگه اینو.

شب با خودم گفتم ولش کن.بخوای ناراحتی کنی سر این موضوع اصلا جالب نیست.اعتماد به نفس و شخصیت خودت میره زیر سوال.حواله کن به یه ورت.

من به عنوان بچه ی دوم، همیشه باید ثابت میکردم به خوبیه دختر اولی هستم و هیچ وقت هم موفق نبودم توی این زمینه.حالا توی ازدواجمم گویا باید با اون دوتا گوریل مقایسه بشم.دیگه این نقش رو خوب بلدم. 

وای چقدر همه چیو بزرگ میکنم من.

خدااایییش آدمای خنگول خیلی خوشحالن و این درسته.

اما آدمای بیخودی مثل من که همه چیزو بزرگ میکنن و واسش غصه می خورن هم خنگن و در عین حال عذاب هم میکشن.

خنگ هم شدیم از نوع بدبختش شدیم.خب نمیشد ما هم یه خنگ خوشحال میشدیم؟

پ.ن:سریال YOURE THE WORST خیلییییییییی خوبه!:))

نظرات 4 + ارسال نظر
MaHta شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 21:39 http://realdays.blogsky.com/

YOURE THE WORST رو از کجا دانلود میکنی؟!
هرجا گشتم باید اکانت ویژه میخریدم

الان به لپ تاپم دسترسی ندارم اما فکر کنم این سایت باضه،گرچه مدام فیلتر میشه
30nama13.com
age filter bod 30nama14 ro emtahan kon

MaHta شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 21:18 http://realdays.blogsky.com/

از خواهرت یاد بگیر که فلانه و بچه های همسایه
حالا شده زن دایی ها

منم دقیقا همین مشکلی که تو خانوادت داشتی رو داشتم یه خواهر دارم 3 سال ازم بزرگتره هی میگفتن از اون یاد بگیر فلانه از اون یاد بگیر بهمانه :|

لامصبا چقدم خوبن!

MaHta شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 21:15 http://realdays.blogsky.com/

"غلط کردی بیشووور "
کشته مرده جواب دادن همسرو هستم

این زن دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 12:16 http://in-zan.mihanblog.com

از آبجیم و از مامانم یاد بگیر کم بود!
حالا از زن دایی ها!!!
وامصیبتاه!

خدارو شکر آبجی نداااره باااز....وگرنه خفه ش میکردم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.