گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

93 بی تو به سر نمی شود...

همسرجانو رفت تهران و امشب اولین شب ِ که بعد یه ماه تنها باید بخوابم و نیست که هی توو بغلش بلوولم...خیلی ووول می خورم من!

 دلم تنگ شده براش و دیشب وقتی خواب بود خیلی یواشکی توی بغلش گریه میکردم که داره میره.شر شر اشک می ریختم و می بوسیدمش.اونم توی خواب و بیداری هر از چند گاهی دستمو که توی دستش گرفته بود محکم فشار میداد.در این حین ناگهان این دستگاه فیس کنشون چنان فیییسی می کرد که من سکته می زدم!!

خونشون یه قرتی بازیای مسخره ای داره که نگو! آخه کی توی خونه ش از این فیس کن ها میزاره.هی آدم فکر میکنه یکی بالا سرش عطسه میکنه!

خلاصه با تمام این اوصاف امشب وقتی اومدم توی تختم مستقر شدم، سریع لپ تاپ رو آوردم بیرون و شروع کردم سریال ها رو دانلود کردن که به به چه همه سریال ندیده دارم!!!

خدایا یار مارا به سلامت برسان....الهی آمین.


نظرات 1 + ارسال نظر
Fereshteh چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 00:08 http://archangel1374.blogfa.com

سلامـ.دستگاه فیس کن چیه
خواننده خاموشم.خوندمـ وبتو

از اینایی که عطر در فضا فیس میکنن
مررررسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.