گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

97

در کل ما فقط در حال مسخره بازی هستیم و حرف جدی کم میزنیم.یا وقتی یکی حرف جدی میزنه اصن متوجه نمیشیم!

در راستای این اخلاق های گندمون، امشب همسرو گفت من فیلم گذاشتم میبینم.گفتم ببین.بعد یه ساعت پیام داد که وای خوابم برده بود ها! منم گفتم آخی خوب بخواب مگه مجبووووری؟

بعد همسرو گفت عزیزم خوابیدن بدون تو که خووواااب نیست مرگههه....خب با توجه به شناختی که از همسرو دارم حتی یه درصد هم احتمال نمی دادم این جمله ی لوووسی که گفت جدی باشه. من هر هر خندیدمو گفتم اوووووووق!!!

به همین برکت!

بعد دیدم همسرو پنچر شد و اینا.و گفت اتفاقا بدون تو خواااااب اینقدر میچسبه.گفتم آره خب درکت میکنم!!:دی (دیگه اینجا فهمیدم که نباید میخندیدم!باید من هم یه جمله ی لوس میگفتم!)

تا همین چند دیقه پیش که گفت من میرم بخوابم.تو هم برو یه وری واس خودت بخواب.طرف من هم نیای:))

گفتم ااااااااااا چس نشووووو....خب ببخشید خندیدم.فکر کردم شوخخخخیییی میکنی و اینها.

خودمو هی لوووس کردم و مثه گربه لای دست و پاهاش به صورت مجازی لولیدم که ختم بخیر شد.البته مثلا در حد دو دیقه فقط.بچه م مث من چس نمیشه.زووود از چسی در میاد.

اینارو مینویسم چون حسهای خوبشون بعد یادم بیاد.

چند وقت پیشا مسج های اول رابطه رو می خوندم یعنی حالم بهم خورد اینقدر که لوس بودیم.اه اه....

اصن رابطه ای که همیشه خوب باشه و هی لوس باشیم واسه من خسته کننده ست.الان یه هفته س هی لووووسیم  و خوبیم.امروز داشتم سعی میکردم یه بهونه پیدا کنم سگ بشم اما پیدا نکردم :)) 

انشالله هفته بعد پریود میشیم از خجالتش در میایم.


امروز فینگیل بچه اول بهم دستور داد که خاله بالش بیاره...رفتم بالش آوردم براش.ازم گرفته و بهم میگه مرسی دخترم :))

یه بچه ی یک سال و ده ماهه ی ریز میزه با یه عالمه موی فرفری...وای خدا من از این موجود چجوری جداااااا شم آخه !

نظرات 1 + ارسال نظر
Fereshteh پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 19:40 http://archangel1374.blogfa.com

خیلی باحالین.عشقتون پایدار.همیشه شاد باشین

قربونت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.