گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

100 Lovi Lover

امشب مث این دوس دختر پسرا تا 2 شب داشتیم چرت و پرت میگفتیم.

دنبال خاطرات مشترک گذشته می گشتیم.اینکه اصن فکر میکردیم همچین اتفاقی بینمون بیوفته؟من بهش گفتم اصصصصلا حتی یه درصد .بهم گفت خر!

میگه واقعا هیچ وقت به من فکر نکردی؟گفتم نه!

خب من همیشه پسرهای فامیل و پسرهای همسایه رو جزء آدمیزادها حساب نمی کردم.به نظرم خیلی چیپ و خز بود که آدم عاشق این دوتا گروه بشه!

میگه  ولی من بهت فکر میکردم.دوست داشتم بغلت کنم حتی.(اینقد که من بغلیم خب!:دی)

از ماجرای پارک ملت مشهد بهش گفتم.که داشتم میرفتم یه بنده خدایی رو ببینم و تو یهو جلوم ظاهر شدی و من همونجوری با نیش باز گفتم داااررررم میرم دشووووری! و بعد تا دشوری ها باهام اومد.اون سال باهم رفته بودیم مشهد.چقدر هم خوش گذشت.البته شوهر بنده صبحها میرفت با دوست دخترش بیرون، شبها هم زود می خوابید.اما ما چهارتای دیگه خیلی خوش گذروندیم.

از این شب خوبا بود امشب.کلی قربون صدقه هم رفتیم.کلی بهش گفتم من آدم حسودی هستم:)) و بالاخره اون حرفی که میخواستم رو بهش زدم و راضیم از طرز گفتنم.شاید خیلی کم تاثیر مثبت بزاره ها.اما اینکه حرفمو زدم حس خوبی بود.

فکر نمی کردم اینقد عاشقش بشم.و اینقد همه رو از یادم ببره.و اینقد هر روز عاشق تر بشیم.البته چند روز قبل پریودیمم هست و هورمونهای عشقم میزنه بالا.حالا اگه چهار روز دیگه اومدم اینجا فحش فحش کاری راه انداختم با همسرو، تمسخرمون نکنین.به هر حال زندگی بالا و پایین داره:دی


خلاصه این روزها خوشحالم که دارمش.

خیلی هم میخوااااابم.

در واقع یه سریال جدید کشف کردم به اسم transparent. شبا بیدارم تا 6 صبح که دانلودش کنمو ببینمش.6 میخوابم تا 11-12 که فینگیلیه خاله میاد توی اتاقم و میاد روی تختم و هی بوووس میکنه بوووس میکنه.امروز اومده زیر پتو و ازم تقاضای جی جی کرده!

بعد عصرا دوباره میخوااااااابم.اصن یه وضعی شده.

در ضمن این سریال +17 هستش.کلا پیرامون مشکلات جنسیه. از این سریالاست که همه توش کلی مشکلات خنده دار دارن.اینا هم یه خانواده 5 نفری هستن یکی از یکی دیگه بدتر:))

برای دانلود به سایت 130nama,com مراجعه بفرمایید.البته توصیه نمیشه زیاد:دی

نظرات 2 + ارسال نظر
نجمه چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 ساعت 19:14

سریال the 100 و ببین خیلی خوبه:)

تعریفشو شنیدم.حتما دانلوووود میشووود.مرسی

Fereshteh دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 10:31 http://archangel1374.blogfa.com

￿فیلمـ خاک برسری تبلیغ میکنیاطلاع رسانی کنمـ وبلاگتو ببندن

مسئولین کوتاهی میکنن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.