گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

108

سریال جدید که می بینم shameless هستش.پروژه جدیدمه! اولش خوشم نیومد.ولی از قسمت چهارم به بعد تونستم باهاش ارتباط برقرار کنم.یه پدر الکلی و شیش تا بچه!

من دوست دارم با شوهرو همه جور تجربه ای رو داشته باشم.بعد توو سفری که رفتیم شمال، گفتیم بریم لب دریا سیگاری بزنیم.بعد آقا هوا هم سرررد،همینجوری هی بخار از دهنت میومد بیرون.بعد نمی دونستی تا کجا باید فوت کنی بیرون.هی هرچی فووت میکردی دود از دهنت میومد بیرون.میموندی دوووده بخااااره ....خلاصه من سه تا پوک زدم و اصن حال نکردم.خیلی عجیب بود برام .گفتم جوووون حالا بعد مدتها یه سیگار میزنیم حالی به حولی میشیم دیدم اه اه چقد بدم اومده از سیگار.خیلی بد بود.

همسرو هم بهم میگفت به به چه قشنگ هم میده توو سینه!:))  اونم دو تا پوک زد و انداخت.باز من هی غصه میخوردم که واییی سیگارا حیف شددددد!کاش بیشتر تلاش می کردیم شاید میتونستیم تا تهش بکشیم!

همسرو از قبل ازدواج و اون اوایلش نماز میخوند.بعد که به آرزوهاش (که من باشم) رسید دیگه نماز نمیخونه.در واقع نمی دونم چرا نمیخونه.یعنی میخواین بگین تقصیر منه؟؟؟؟ خب منم خیلی قبل ترا میخوندم.بعد نمیدونم چی شد که نخوندم.ولی بلاخره ماه رمضون که بیاد که میخوووونیم!!!!جزء بندگان خاص خدا هستیم ما!خلاصه الکل رو خط زدم فعلا!ننجس میشیم.به قول مادربزرگم که میگه این شاش خر چیه شما میخورین:)) 


من یه چیزای دیگه میخواستم بنویسم نمیدونم چرا  اینا رو نوشتم!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.