گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

115 اوردوووز

امروز برادرو رو فرستادم داروخونه چیز میز تقویتی گرفته برام.یه دوره هم قرص فیفول گرفته بودم که دیگه داره تموم میشه.بعد مولتی ویتامین هم از قبل میخوردم.الان مخمر آبجو هم اضافه شده.بعد آقای پدر خیلی اتفاقی امشب اشاره کردن که این ویتامین سی ها رو هم بخورین حیییفه!

بعد یادم اومد ویتامین سی واسه پوست خوبه.خلاصه قبل خواب ویتامین سی با فیفول رو هم خوردم.

الان اینجوری بگم براتون که حال عجیبی دارم.از همه جام ویتامین داره میزنه بیرون!

11 روز دیگه میرم پیش همسرو.

لباس عروس همچنان تکلیفش نامعلومه.

همسرو میگه ما که زن و شوهریم دیگه این عروسی گرفتن فلسفه ش چیه؟

میگم فلسفه ش اینه که من لباس عروس بپوشم 

میگه خب من چی؟

میگم تو هم مفتخر میشی منو توو لباس عروس ببینی!

پسرم قانع شد.

هزینه ای که واسه رهن خونه در نظر گرفتیم هی داره کم و کمتر میشه.من تنها چیزی که بهش گفتم این بود که به محل کارت نزدیک باشه کابینتشم ام دی اف باشه.دیگه با این پولی که داریم بیشتر از اینم نمیشه توقع داشت.

دوربین گوشی جدیدمو خیلی دوست میدارم.خیلی خوشگل از آدم عکس میگیره :)) همسرو هم بی جنبه بازی در میاره هر 5 دیقه میگه یه عکس از خودت بده ببینم چی کار میکنی.

کل روزم اینجوری میگذره که جلوی گوشی شکلک و ادا بازی در میارم و عکس میگیرم واسه همسرو.

یعنی این زندگی پربارمو کجای دلم بزارم الان؟

امروز دخترخاله عکس پروفایلش این بود که : خوشحالی یعنی مامانت بهترین داماد دنیا رو داشته باشه.

دیگه دستش درد نکنه شادی ِ کل خاندانمون رو به مدت زیادی تامین کرد.

همه این عکسو هی واسه هم میفرستادیم و سه ساعت می خندیدیم.کلا آدمهای بدجنسی هستیم و منتظر نشستیم یکی رو مسخره کنیم.

آخه همه از روابط حسنه ی این داماد سرخونه و مادر خانمش باخبر هستیم وای به ما چه خب! خودشون میخوان که مسخره بشن . حالا میگین ما چیکار کنیم؟نخندیم؟؟؟

خدا انشالله به همه ی مادرا بهترین عروس ها و بهترین دومادا رو بده.

نظرات 6 + ارسال نظر
آوا چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 ساعت 01:05 http://ava_life.blogsky.com

پیشاپیش تبریک
حالا گوشیت چی هست؟

مرسی
honor 4c
از همین چینی مینیا
وبلاگتون کوووووو؟

سین سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 15:43

ما تو صندوق داروهای خونمون از این ویتامین میتامین ها زیاد هست اگر بخورش هستی بیارم واست ؟
میخوای یه 2 تا سرم هم بزن یه آبی بره زیر پوستت ، وقتی پیش شوهرو میری کف کنه !

قربونت عجالتا همینایی که خریدم رو هضم و جذب کنم بسه

Fereshteh دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 14:26 http://archangel1374.blogfa.com

￿امپول تقویتیمـ بزن.کار از محکمـ کاری عیب نمیکنهـ

توو فکرش هستم

ندا دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 12:54 http://www.lovemiracle.blogfa.com

خیلی خوبه ک ففول و ویتامین مصرف م کنی.
تنها چیزی ک بهش اهمیت نمیدم همیناست.
یعنی واقعا تنبلیم میشه برم بخرم!!
زودتر برو واسه لباس عروس ک خیالت راحت بشه عزیزم

راستش من با خوردنشون هیچ فرق خاصی احساس نمی کنم
آره این لباس عروس منو بطلبه دیگه خیالم آسوده میشه

خآنوم چی دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 12:17 http://hamsaryjoonam.blogsky.com

سلام. این قرصا رو واسه چی میخوری؟ تاثیری تو چاقی داره؟

هنوووز که هیچ تاثیری مشاهده نشده.یه زمان مولتی ویتامین رازک میخوردم خیلی خوب بود.دیگه پیداش نکردم.

بهامین دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 08:22 http://notbookman.blogsky.com

الهی عزیزم
پوشیدن لباس هروس حس میکنم خیلی جالبه واسه هر دختری
خوشبخت بشی عزیزم

مرسی عزیزم.
والا عروسی هیچ چیز جالبی به جز اون لباس عروسه نداره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.