گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

116سرویس

امروز با مادر و مادر شوور رفتیم سرویس طلا خریدیم.کادو از طرف آقای داماد.

عکسش رو انشالله زمانی که از تنبلی رهایی پیدا کردم میزارم.یه سرویس هم چند وقت پیشا مادرجان گرفته بود برام.بعد نمیدونم این سرویسام خیلی خوشگلن ها اما خیلی بدعکسن!برعکس خودم! 

بعد که عکسشو گذاشتم لطفا بگین وای چه خوشگلن! مرسی!

روابط با همسرو خیلی خیلی عالی. یعنی اینقدر عالی که دلم میخواد همینجور برم توی وجودش.برم وسط قفسه ی سینه ش بشینم چهارزانو.

اینقدر خوشحالم که اینقدر زیاد عاشقم شده.ما اصلا عاشق و معشوق نبودیم.جفتمون موقع خواستگاری دلامون یه جای دیگه گیر بود.بعد یهو راهمون اینجوری به سمت هم کج شد.حالا که زمان هی میگذره و هی بیشتر عاشق هم میشیم خیلی حس شیرینی داره.

حسشم مثل روابط دوست دختر پسری نیست که هی نگران باشی تهش چی میشه.یه جور با خیال راحت عاشق میشی.

منم یه قابلیت دارم اونم اینه که کسی عاشقم بشه منم عاشقش میشم!خیلی ماست هستم:))

یعنی اینجوریم که دوست دارم ملتو عاشق خودم بکنم بعد بشینم عاشقشون بشم.

دیگه هر کی یه جور بیماری مخصوص به خودش رو داره !

کسی میدونه این طلا فروشا چی رو ضربدر چی ضربدر چی میکنن که اون قیمت بدست میاد؟همشونم که میگن بخدا یه درصد مالیات هم حساب نکردم براتون!

من از کجای تهران لباس عروسه یه تومنی بخرم لطفا؟یاری کنید.

  
 

نظرات 6 + ارسال نظر
خآنوم چی شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 18:29

خیییلی مبارک بااشه:)
هردوتاش قشنگه اما اونی ک مامانت خریده قشنگتره، یا بهتر بگم من اونو بیشتر میپسندم:)

مرسی عزیزم.
بسییی خوشحال شدم.یکم شک داشتم که خوشگل باشه یا نه.

سین شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 14:19

وای چه خوشگلن
وای وای وایوایوایواااای

اون که میگی بیماری نیست سندرم عاشقیته ! ;)

قبلنا تو سایت ON3.ir دیده بودم یه جایی داشت که میشد این چیزا رو تو کادر مخصوصش زد تا حساب کنه .

قربونت.
پس اگه سندرومه که هیچی دیگه.نمیشه کاریش کرد

بانو(: چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 ساعت 23:01 http://banolabkhand.blogsky.com

قشنگ معلومه از این مدلای آویز خوشت میادا(:
خییییییلی شیکه جفتشون((:

آره میبینی؟همش از این مدلیا چشمو میگیره
مرسی

نجمه چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 ساعت 15:33

خیلی قشنگن عزیزم ، مباررررررکه :(
ان شاء الله سرویس طلای عروستو بگیری

مرسی عزیزم
انشالله

مونا چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 ساعت 11:17

خیلی خوشگله
مبارکت باشه
ایشالا خوشبخت باشید یه عمر کنار هم
فقط کدوم مال عروسیته؟کدوم رو مامانت خریده؟

مرسی عزیزم.
جفتشون کادوهای عروسی حساب میشن.
سمت چپی از طرف مامان خودم
راستی از طرف دوماد اینا

Fereshteh چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 ساعت 08:24 http://archangel1374.blogfa.com

هردوتاش قشنگن مبارکهـ ولی سمت چپیه قشنگتره.

مررررسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.