گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

117 کار گروهی!

حرکت عجیبی زدم که بسی از من بعید بود.رفتم توی این سایتای جینگیلی مستون، بعد یه تاپیک داشتن به اسم روش های افزایش وزن و اینها.بعد یه گروه هم زده بودن توی تلگرام.خلاصه رفتم توی این گروه عضو شدم.من کلا از چت کردن و مسج بازی با آدما خوشم نمیاد.هی دوست دارم زودتر سر و تهش رو هم بیارم.حتی کامنت گذاشتن توی وبلاگها یکی از تمرینهای من برای معاشرتی شدن به حساب میاد.

خلاصه رفتم توی این گروه و دارم تمرین میکنم واس خودم.هم چاق بشم هم پرحرف!

این مدلی هم هست که هر شب باید کالری مصرفیمون رو اعلام کنیم.منم که آدم رقابتیییی.احتمال اینکه بترکم زیاده!

چرا همسرو توی مسج و تنهاییامون اینقدر عاشق بازی در میاره اما جلوی بقیه میخواد یه جوری جلوه بده که عجب غلطی کردیم ازدواج کردیمو اینا؟؟

یا دوتا آدم که دورش باشن پاک منو فراموش میکنه ها.

تازه شانس آوردم از این شهر خودمون میریم! وگرنه اینقد این همسرو رفیق بااااز و اهل برو بیا هست که دیگه هیچی.

برعکس من که اصن اصن اهل رفیق بازی نبودم هیچ وقت و خیلی کم پیش میاد دووووست داشته باشم برم مهمونی یا مهمون بیاد خونمون!

ولی خیلیییی پسر با ادبییهههه...حتی اگه گل هم نیارررره باااااااااااز با ادبه...(اتفاقا خیلی هم بی ادبیم جفتمون!)

نظرات 3 + ارسال نظر
سین شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 14:05

در مورد اضافه وزن فرشته راست میگه ها. جاهای خاص رو باید تمرکز کرد بیشتر. اگر حالشو داشتی و وقت میذاشتی ترکیبی از رژیم غذایی + ورزش + ماساژ با تمرکز بیشتر روی برخی اندامها بهتر جواب میده که یه sexy lady دربیاری ;)

ورزش هم میکنم با وزنه.
ماسااااااژ... با روغن کنجد
ماساژورم که همسرو باشه اصن خیلی تنبله و زود ماساژ رو میپیچونه
انشالله من این سری یه جواب دندان شکنی بگیرم.

Fereshteh جمعه 10 اردیبهشت 1395 ساعت 12:19 http://archangel1374.blogfa.com

چاق بشی که چهالان همه میرن باشگاه لاغر بشن.تو اگه لاغری فقط به هیکلت فرمـ بدههمون اندامـ که الان همه دارن خودشون جر میدن اون شکلی بشناسمش نمیگمـ

یه کوچولوو...در حد دو سه کیلو فقط

مهندس دیوانه جمعه 10 اردیبهشت 1395 ساعت 02:28 http://jenin.blogsky.com

اگه اسم این گروه رو بدی که منم چاق بشم، ثوابی خواهی برد حتمن.

مهندس جان...همه خانم هستن و فکر کنم اگه آقا ببرم توی گروه همه جیغ کشان در برن!از این مدلا هستن که وای آقامون اجازه نمیده و این حرفا!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.