گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

118 LIFE SMILE

امروز با مادر جان رفتیم و خرید جهاز کردیم مقداری.

عکس یکی از خریدامو که خیلی میدوستمش  رو اینجا میزارم که در تاریخ ثبت شود.

بعد چندتا زیاد هم لباس واسه خودم خریدم.هوا هم اینقدر گرم شده که اه اه!رفتم توو اتاق پرو  6تا شلوار پوشیدم  و آبپز شدم.در نهایت موفق شدم دوتا رو پسند کنم.خوشگلانسن.

دیشب خواب پویی رو دیدم.نمی دونم چرا هرووووقت سریال شهرزاد رو میبینم شبش این میاد به خوابم.

بچه ها هر شب قبل خواب سیب رو رنده کنین با عسل و گلاب بخورین صورتتون تپلی بشه.اینقدم که خوشمزستتتتت.یعنی وااای!

600 گرم هم اضافه کردم و لی لی لی لیلی لیلیلی لی لی.



اتاق شلوغ پلوغه عزیز دلم

نظرات 4 + ارسال نظر
BoBo یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 02:01

بابا شرمنده می‌کنه این "سین"! الان کلی شعف در چهره‌ام نمایان شده :دی یا به عبارتی نیم باز شد :دی
بابا من که اینجا زیاد هم کامنت نذاشتم و حرفیم نزدم، هر 6-7 تا پست یه نظر میدم و میرم!(الکی مثلا هم شکسته نفسی می‌کنم هم اینکه منتظر می‌مونم دوباره تعریف کنی! :دی)


حالا هیجاناتت رو کنترل کن

ملیکا شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 21:25 http://zendegijadidam.persianblog.ir/

خرید کردن خییلی باحاله، نه؟
چقدر نازه، چوبیه؟ یا رنگ جوبه؟
راستی اون قسمت آخر که نوشتی اتاق شلوغ پلوغه عزیزدلم، منظورت چی بود؟

خیلیییییی
نه چوبیه عزیزم.
پس زمینه عکسم شلوغ پلوغه واس همون نوشتم.
البته از این ور و اون ور عکس هم زدم که آبرو داری کنم

سین شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 14:00

سلام
بوبو خعععلی باحاله ;)

آخرش فکر کردم لی لی حوضک رو میخای بخونی ها

آره بچه باحالیه.وبلاگ هم داره ها.نمی دونم چرا آدرسشو نمیزاره.
نه ادای جناب خان رو در آوردن وقتی میخواد نهبون بزنه....لیلیلی لیلیلی لی لی

BoBo شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 01:11

:))
مدتهاس هی می‌خواستم کلی حرف بزنم، هی پشیمون میشم :دی
اگه این کف‌گیر تو عکس نبود محال بود بفهمم عکس چیه

حرف بزن راحت باش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.