گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

۱۲۱ لباس عروس یهویی

 دیروز رفتم و لباس عروسم رو خریدم!به همین مسخرگی.تک و تنها!یعنی من و همسرو رفتیم که فقط ببینیم.اما نمیدونم چی شد وقتی لباس دومی رو پوشیدم،خریدمش!

اصن اون مدلی که میخواستم نبود ولی گفت این تغییرات رو روش انجام میدیم و شد همونی که میخواستم.

حالا امروز قراره برم متحول شده ش رو تحویل بگیرم.خیلی هم از دیشب استرس دارم که آیا خوب بود یا نبود!چون حتی همسری رو هم صدا نکردن بیاد ببینه!خودم به تنهایی تصمیم گرفتم!

ولی خب لباس عروس لباس عروسه دیگه،همشونم مثل هم.بیخیال دیگه،کاریه که شده.یعنی لباس رو دوست داشتم ها،ولی فکر نمیکردم بشه به این راحتی لباس عروس گرفت!خلاصه دیشب هم که خوابیدم مدام خواب لباس عروس میدیدم!

تنها چیزش که خیلی رویایی بود قیمتش بود.اصن شاید به خاطر قیمتش خریدم.یعنی اگه همین لباس رو میگفت دو تومن عمرٱ راضی میشدم ها!خانم مزون همه ی لباس هاش که کار ``ترک`` بود رو حراج میکرد و میخواستن برن کلا! کلمه ی ترک رو توی اون جینگولکا گذاشتم چون همه ادعا میکنن کاراشون ترکه،این مزون که کلا تاکیدش حتی روی کارتاش ترکیش بودنشون بود.به هرحال به نظرم دوختشون خوب بود و نسبت به لباسایی که تا حالا دیده بودم راستش هیچ فرقی نداشت به جز قیمت!:))

خدا کنه لباسم خوووب شده باااااشه لطفا!!!

حالا توی این هیری ویری پریود هم شدم.الانم واس خونه همسری قراره مشتری بیاد و من همچون کوزت خونه رو جمع و جور کردم و دیگه ولوو هستم تا همسرو بیاد.

ظهری بهش زنگ زدم که من حوصله ندارم خونه تمیز کنم خودت زوود بیا تمیز کن.همچین زنی داره همسرو!

ولی خب تمیز کردم دیگه.خواستم گولش بزنم زود بیاد.

شله زرد هم پزیدم و خیییلی خوشمزه شد ها.خیلی خوبم من:))

پ.ن:یا جد سادات!الان رفتم یه سرچ زدم در مورد این مزونی که رفتم،۹۰٪ داشتن بد میگفتن ازش!حالا باز خوبه لباسم آماده بود و سفارش دوخت ندادم.دارم میمیرم از استرس :((

نظرات 1 + ارسال نظر
خآنوم چی شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 17:09 http://hamsaryjoonam.blogsky.com

لباست ک خیلی قشنگه دختر:) مبارکت بااشه:*
مرسی ک نشونم دادی:*
الان اکثر لباس ها تو همین سبک هستن...
نگفتی چند خریدی؟

مرسی عزیزم
۴۵۰ تومن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.