گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

۱۲۲ این نادوی ساده پوش!

لباس  عروسمو گرفتم.خیلی مسخره و سادست:))

اونجوری که دلم میخواست خاص نیست ولی قشنگه و بهم میاد.

عکسشو واسه داداشم فرستادم که به مامانم اینا نشون بده،بعد گفت چه مسخرست،خیلی سادست!دیگه داشت گریه م میگرفت که مامانم زنگ زد و گفت قشنگه و بالا تنه ش خوشگله و اینا.

هق هق گریه. همیشه همه چیزم سادست.ای خدا!

بعد توی مزون دوتا عروس بودیم.لباس من اینقد ساده بود که نیم ساعته اوکی شد.خانمای مزونی هم که دیدین چقد زبون دارن ماشالله.بعم گفت مثل عروسک شدی.اینا دوماه وقت میزارن و گیپور فلان و بلان اما لباسشون به قشنگیه لباس تو نشده،شلوغ پلوغ و پر گل و بلبل!

بعد به شاگردش گفت میبینی،هرکی هرچی توو دلش هست رو لباسش میاد!!!!خودش خوبه شوهرشم پسر مظلومیه،لباسش ماه شده!!منم هی دست میکشیدم روی گوشام یه وقت بزرگ نشده باشن!

والا!اینقد از آدم تعریف میکنن که گونی هم تنت کنن میخریش:))

دیروز هم داشت اندازه مو میگرفت هی میگفت وای سایز مانکنه،بزاریم لباس رو تن مانکن و سایزش کنیم!

منم دیگه رو ابرا هستم و دیگه رژیم مژیم رو ول کردم:))


نظرات 5 + ارسال نظر
BoBo سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1395 ساعت 22:37

:)) حدس می‌زنم عین لباسایی باشه که شرکت ایتالیایی واسه تیم ملی طراحی کرده!(اگه راجع بهش شنیده باشی و خبراش رو پیگیری کرده باشی احتمالا یه لبخند ملیح می‌زنی! :دی)
مبارک باشه خلاصه.
اصلا هم نگران لباس نباش، کلا قراره دو ساعت بپوشیش، ولی یه عمر مردم پشت سرت حرف می‌زنن :دی
عاقا ما هم می‌خوایم ببینیم خب :دی

راستش اصصن در جریان لباس تیم ملی نیستم ولی محض احتیاط هاهاها

زهرای سعید سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1395 ساعت 16:04 http://love-h-somuch.blogfa.com/

اتفاقا بهتر .سادگی هیچوقت از مد نمیره و همیشه شیکه .اما قبول دارم که فروشنده انقدرررر تعریف بیش از حد میکنن که یه درصد جای اعتراض یا پشیمونی برات نمونه
رمزشو میدی ببینم لباستو ؟

آره دیگه،مخصوصا که من تنها بودم و هیچ کس دیگه ای نبود نظر بده!
خصوصی فرستادم براتون

سین سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1395 ساعت 00:36

من ندیده میگم خوشگله اوکی اوکی
ساده دوس دارم

بذار یه چیزی واست بتعریفم دوز اعتماد بنفست بره بالا
سالها پیش یه دختری بود که یه لباس جدیدی که خریده بود تنش کرده بود و بقیه زن ها و دخترای فامیل که بار اول با اون لباس می دیدنش میگفتن چه لباس قشنگی خیلی بهت اومده ، در جواب بهشون گفت اشتباه نکنید لباسه به این خاطر زیباست که من پوشیدمش

مرسییییی
عجب جواب زیبایی.بله اصنم عروس هرچی بپوشه خوشگله

ندا دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 15:00 http://www.lovemiracle.blogfa.com

به به مبارکه عزیزم
لطفا عکسشو بذار زووووووووود

چشم
آخه لپ تاپ ندارم با گوشی سختمه

Fereshteh دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 11:42 http://archangel1374.blogfa.com

مبارکـــهـ
عکسشو خو بزار ببینیمـ

مرسی عزیزم
عکسشو در اسرع وقت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.