گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

۱۲۶ این حال بی خوابه بی اعصاب

خیلی استرس داریم واسه خونه.یه هفته دیگه باید اینجارو خالی کنیم و هنوز یه خونه ی مناسب پیدا نکردیم.کل پولمون رو هم باید بدیم واسه پول پیش و خرید عروسی و هزار کوفت و زهر مار دیگه مونده.

حتی پولی که مامان داد واسه خرید داماد رو هم گذاشتیم رو پول پیش بازم هیچی.

حالا مادرشوهرو زنگ زده که به مامانت گفتم این دوتا نمیتونن خونه پیدا کنن خودم باید برم.آره شما بیای معجزه میشه انگار.فقط دنبال یه بهونه هستن که پاشن بیان اینجا.با این دو قرونی که واسمون مونده مهمون داری کنیم یا دنبال خونه دو خواب بگردیم.گیر داده به خونه ی دو خواب!که وقتی بچه ها میان راحت باشن.مگه قراره من اینجا هتل پنج ستاره باز کنم؟

حالا اینا میگن مهمونهای ما مگه کیان؟خودشون مرغ و گوشتشون رو میخرن!هر وقتم میان کمتر از یه ماه که راضیشون نمیکنه.والا من که ندیدم جایی همسرم باشه و بزاره اونا دست توو جیبشون کنن‌.که نمیکنن هم!خیلی ذوق ذوقانشونه که پسرشون حقوق بگیر شده و حالا هی خرج کنه براشون.با این دو قرون حقوق.

خیلی استرس زندگی منو گرفته.تا حالا اینقد دغدغه اقتصادی نداشتم.اعصابم خورده و دیگه حوصله ی اینکه اینا پاشن هر روز بیان اینجارو ندارم.

فردا صبح هم ساعت ۵ باید بیدار شیم با خاله اینا بریم کوه.حالا توی این هیری ویری درکه رفتنمون نمیدونم چی بود با این جماعت بی غم  شیش تا خونه دار.والا.

همسری کنارم خوابیده و من هرکار کردم خوابم نبرد.هی دارم حساب کتاب میکنم و هی نمیشه.

بهم میگه من خسته ی روحی هستم نمیتونم سفره رو جمع کنم:)) میگه هر شب خواب میبینم داریم دنبال خونه میگردیم.کلی نق نق کرد و فحش داد به در و دیوار تا خوابید و من مردم از خنده.

امشب با هم رفتیم قلیونی و من موفق شدم یه حلقه بدم بیرون!!!

اینم از عکس یه شب خوشمزززه

پ.ن:حالا نمیدونم عکسه اومده نیومده.این بلاگ اسکای هم بازیش گرفته با ما.عکس سرویسای طلارو هم که میخواستم بزارم هی نزاشت نزاشت فرداش دیدم ۴بار عکسه اومده.خلاصه اینجوریا.

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرای سعید جمعه 24 اردیبهشت 1395 ساعت 11:06 http://love-h-somuch.blogfa.com/

واقعا طفلی جوونا چقدر واسه تشکیل زندگی باید سختی بکشن

ایشالا که همه چیز حل بشه عزیزم

والا بوخودا...هنوز واسشون سوال پیش اومده که چرا سن ازدواج رفته بالا

ندا جمعه 24 اردیبهشت 1395 ساعت 03:39 http://www.lovemiracle.blogfa.com

وااااااای خیلی سخته تو ۱ شهر دیگه زندگی کنی و مدام برات مهمون بیاد.
اوووف

اونم واسه منی که اصن حوصله مهمون طولانی مدت ندارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.