گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

۱۲۹ لوسیمه

من چرا اینقدر سریع بغضم میگیره؟بخدا شورشو در آوردم ها!مشتری با صاحبخونه اومدن خونه رو ببینن هی گفتن اینجا چرا اینجوریه اونجا چرا ال و بله....این درو تمیز کنین پریزو دستمال بکشین مگه چقد کار داره و....منم تک و تنها،میخواستم چارزانو بشینم کف خونه گریه کنمو بگم به من مربوووط نیست من اینجا زندگی نکردم:((

صاحبخونه خیلی مهربون بود ها اما این زنیکه عجوزه ی مشتری خیلی گه بود.گه گه گه.

خیلی لوسم!

نظرات 2 + ارسال نظر
بهامین یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 22:18 http://notbookman.blogsky.com

منم خیلی زود گریه می افتم البته خیلی تلاس کردم محکم بشم

آره منم به شدت در حال تلاشم

سین یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 19:19

لوسیمه همین نبود که تو کارتون با آنت بازی می کرد ؟
اوووووووه تازه اولشه پوستت باید کلفت بشه !

آره خودشه.
بابام از بچگی به من میگفت لوسیمه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.