گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

۱۳۴ ای یار قشنگ مو بلنده آبی پوشم

نمیدونم چطور میشه که بعضی زنها میتونن شوهری رو تحمل کنن که دست روشون بلند میکنه!

من  اگه همسرو یه ربع متوالی اخمالو باشه، اصلا نمیتونم تحمل کنم‌.

امروز یکی رو ماشینش خط انداخته بود و وقتی اومد خونه اعصابش خورد بود از اینکه خونه ی پارکینگ دارگیرمون نمیاد و ...

عصری میگه هیچ وقت تووزندگیم اینقد تحت فشار نبودم.خیلی سخت شده اوضاع.فعلا صاحبخونه تا بیستم مهلت داده،ولی اصن خونه پیدا نمیشه.وقتی هم پیدا میشه با نقشه های افتضاح و نکبتیه.به عنوان یه آدمی که معماری خونده وقتی این خونه های نوساز با همچین نقشه ها و نماهای فجیعی رو میبینم دلم میخواد سرمو بکوبم به دیوار.

هرچی هم غذا درست میکنم به نظرم مزخرف میشن.همسرو هی تعریف میکنه ها.اما الکی میگه.میخواد بهم روحیه بده بنده خدا.

دیروز در راستای تقویت روحیه مون خواستیم بریم یکم خرید عروسی بکنیم.باید عرض کنم که هیچی نخریدیم.فقط من یه تاپ خریدم که وقتی میپوشیش انگار نپوشیدیش.خیلی خاص هست و اینها.بله!

روابطم با زندایی کوچیکه بهتر شده.دلیلش هم اینه که نشستیم یکم باهم درددل کردیم.دیگه میخوام سعی کنم راجع به آدما قضاوت بیخودی نکنم.و توو مخم جا کنم که هرکی اختیار زندگی خودش رو داره و رفتار بقیه تا جایی که روی زندگی من تاثیری نداشته باشه بعم مربوط نیست و لازم نیست حرص الکی بخورم.


دو روز دیگه خونه گیرمون نیاد معتاد میشیم.امشب همسرو میگه اعصابم خورده برم دو نخ سیگار بگیرم(میخواست مثلا من باهاش دعوا کنم) منم گفتم چهارنخ بگیر منم بکشم سرم درد میکنه!!!

بعد رفت سوپرمارکت سرکوچمون که آبلیمو و سیگار بگیره که فروشنده باهاش دعوا کرده و همسرو گفته بابا مهمون دارم واس اون میخوام.خلاصه بهش سیگار نداده!!گفته ندارم! بدبختیه داریم ها!!!:))

نظرات 4 + ارسال نظر
بهامین چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 01:33 http://notbookman.blogsky.com

سلام
زندگی بالا و پایین زیاد داره
چه خوب سیگار نداده

سلام
آره بازم خدارو شکر

MaHta چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 01:00 http://architectdays.blogsky.com/

بهت حق میدم :)
منم معماری خوندم از نقشه های خونه هایی که توش بودیم اصلا راضی نبودم
متوجه خاص بودن تاپت شدیم با تشکر

واقعا رفت سیگار بگیره بابا ارزش نداره
باز خدا پدر اون مغازه دارو بیامرزه که بهش نفروخت

من تا الان راضی بودمآ...این جدیدا خیلی افتضاحن.محض رضای خدا یه اتاق خواب ندیدیم که کج و کول نباشه!آخه چرااااا!
دیگه ما زدیم به سیم آخررر!

زهرای سعید سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 19:15

چشمم روشن سیییییگاااااار خوب کرده نداده بهش
خونه گیر آوردن خداییش سخته

آقای فروشنده با همسرو دوسته،هواشو این مدلی داره!
خیلی سخته

نجمه سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 02:39

عجب فروشنده خوبی ، مجرده؟ بپرس ببین مجرد بود بگو یه نمونه اوکازیون با حقوقو ترگل ورگل موجوده ، اگه میخواد بار و بندیلمو جم کنم بیام D:

من یه دوستی دارم شوهرش نصف خودشه ولی میزنتش اونم هیچچچچی نمیگه ، تازه شوهرشم انتظار داره بعده اینکه زدتش باهاش قهر نکنه و بگه و بخنده :/ میبینی چه آدمای مزخرفی پیدا میشن؟ اصلا آدم بعضی وختا زندگیه بعضیارو میبینه واس بدبختیای خودش خدا رو شکر میگه ...

خلاصه جوینده یابنده است ... ان شاء الله زودی خونه موردنظرتونو پیدا میکنین و به خوشی زندگیتونو شروع میکنین بالاخره صبر باید کرد

فک کنم حرفام تموم شد

فکر کنم مجرد باشه،بزار من پرس و جو کنم
آره گل گفتی،منم داشتم یه وبلاگ میخوندک که شوهره واقعا مزخرف بود و دیدم چقد اوضاع زندگی میتونه بد باشه،یعنی خدایا شکرت واس همین بدبختیا چسکیمون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.