گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

۱۳۶ نادو و شوهر شاعرش

پنجشنبه ای رفتیم خونه ببینیم باز.سه تا خونه دیدیم که با پولمون جور در میومد و جاشم خوب بود.

رفتیم دو نخ سیگار گرفتیم خیلی جدی دودشون کردیم و تصمیممون رو گرفتیم!بله ما از کله گنده های مافیا هستیم و برای تصمیم گیری نیاز به سیگار و از اینجور ژستا پیدا میکنیم.متاسفانه سیگارش خیلییی چسبید.بماند که من هر دو دیقه همسرو رو میزدم و میگفتم یه وقت سیگاری نشیا!بخدا اگه بدون من سیگار بکشی میرم لوو میدمت!

فردا قراره واسه یه خونه که پسندیدیم بهمون خبر بدن.دعا کنین اوکی بشه که شما هم از شر ناله های من در راستای خونه پیدا کردن راحت بشین.

یکی از عادتهای همسرو اینه که توی ماشین با آهنگ میخونه،البته منم این عادت رو دارم.اما ...اما فکر نکنین همسرجان دقیقا همون شعری رو که خواننده میخونه رو تکرار میکنه...نخیییر.کلا یه شعر دیگه توی همون وزن میگه.یعنی یه چیزایی از خودش در میاره وامصیبتایی!

اگه فردا واسه خونه اوکی بهمون بدن دیگه ۱۶هم اسباب کشی داریم انشاااالله!اسباب کشی که نه،جهازخرون.اسباب همسرو رو میزاریم واسه فروش.

دلم واسه بچه خواهر فسقلم تنگ شده...گریه و بغض...

اینقد فکرمون درگیره این روزا.شبا همش خواب خونه و در و دیوار و پنجره و کابینت میبینیم!

جدیدا هم وقتی میریم املاک گردی واس خودمون کلی خوراکی میبریم. تخمه و پاستیل و هایپ و کیک و....

وسایل برقی سیلور خوبه یا سفید آیا؟

پ.ن:من چرا اینقد افکار پراکنده ای دارم؟!:))

نظرات 4 + ارسال نظر
MaHta سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 23:29 http://nado.blogsky.com/

نخیییر.کلا یه شعر دیگه توی همون وزن میگه
عالی گفتی....
منم بعضی وقتا که اسپانیایی میشه آهنگه همینجوری میشم

انشاءالله که درست شه بیای خبرو بدی که یه خونه خوشگل و خوب گرفتی

ندا یکشنبه 9 خرداد 1395 ساعت 13:05 http://www.lovemiracle.blogfa.com

عزیزم خونه چ شد؟؟

بلاخرره یافتیم

نجمه شنبه 8 خرداد 1395 ساعت 22:53

حالا از چند نفر بپرس دا
اصولا هرکسی وسیله های خودشو بهترین میبینه ، همونطور که تو دکترم هرکی دکتر خودشو بهترین میدونه :|

آره گل گفتی

نجمه شنبه 8 خرداد 1395 ساعت 02:57 http://takstar71.blogfa.com

عه مبارررکه خونه ، ان شاء الله زودی قراردادو ببندین :(

به نظرم سفید واسه وسایل برقی خوبه ، سیلور لک برنمیداره؟ البته من تجربه ای تو زمینه جهازخرون ندارم

منم واسه سیلور همین فکرو میکردم.امشب از یه سیلوردار پرسیدم میگفت اتفاقا دیرتر کثیف میشن!البته آدم پز پزوویی هستن و اعتباری بهش نیس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.