گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

۱۳۹ cooking fever

اینقد زن و شوهر بی ادب و بی تربیتی شدیم که میترسم فردا روز که مامانا بیان سوتی های وحشتناک و ناموسی بدیم جلوشون!

شیدا یکی از دوستهای پیله ی دیگه ای که دارم چندوقت پیشها پیام داد و دیدم که دیگه اصن جا نداره این دفعه هم بپیچونم.خلاصه بعد سه سال دوری و بی خبری جواب دادم.

نمیدونم چرا حوصله دوستامو ندارم.البته الان حس میکنم بهتر شدم.

همسرو فردا ۵ صبح میره اراک ماموریت و من تا ۸ شب تنهام.این روزا یه بازی جدید نصب کردم خیلی درگیرشم و وقتم راحت میگذره.بعد مثلا همسرو که میاد خونه بهش میگم وایسا یه دیقه من مشتریامو جواب بددددمم....وایسا کیکم توو فره الان میسوووزه ایییییشششش! 

اوضاعی داریم.

خوووش میگذره در کل!

نظرات 4 + ارسال نظر
BoBo یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 01:55

تولد ندا یادت نره :دی

حالا کو تا تیر
فردا تولد دخترکشه

BoBo چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 13:38

میاد روزی که حتی دلتنگ دوستان قدیمی هم میشی.
این دوران رو همه دارن ;)
فقط تو دورانی که حوصله شونو نداری نباید اونقد بیخود باشی که موقع دلتنگی روت نشه بهشون سر بزنی

بله درسته،آخه این دوران بی حوصلگی الان نزدیک ۱۰ ۱۲ سال طول کشیده

بهامین چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 10:47 http://notbookman.blogsky.com/

خوشحالم که خوش میگذره

بهنام چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 02:06 http://harfehesabi.blogsky.com/

خب همین که خوش میگذره خوبه..
همیشه خوش بگذره

سپاس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.