گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

۱۴۴ خونه ی جدید

بالاخره مامستقر شدیم،همچنان بعد یههفته درگیر و دار چیدن و نصب وسایل و گرفتن سوراخ سمبه های زندگی می باشیم.

یه معضلی هم داریم اونم اینه که یه سری وسایل رو افتتاح نکردیم و گذاشتیم واس بعد عروسی.مثلا ماشین لباسشویی رو افتتاح کردیم اما همسرو نمیزاره ماشین ظرفشویی رو هم افتتاح کنیم.منطقشم نمیدونم والا‌.

دیشب رو تختی رو پهن کردیم،ولی هنوز فرشهای خودمو پهن نکردم.خلاصه یه تاریخ قبل مراسم داریم و یه تاریخ بعد مراسم!

خیلی چیزا نتونستم بخرم.قیدشو هم زدم.واسه اینکه دیگه روم نمیشه به مامان اینا بگم پول بفرستن.

حالا همه ی اینا به کنار.

یکی از بدترین خوابهای عمرمو دیدم.خواب دیدم واسه مراسم حنابندون دیر رسیدم آرایشگاه،آرایشگاهم پپپپپر عروس.وای مگه نوبت من میشد!آخرشم نوبتم نشد و آرایشگر بست و رفت:|

واااای فکر کنین همه مهمونا توی مراسممون بودن و من و دوماد نتونستیم بریم مراسم.یعنی توو خواب زااااار میزدم ها!

چه خوابی بود آخه!اه اه.

نظرات 4 + ارسال نظر
MaHta پنج‌شنبه 10 تیر 1395 ساعت 11:36 http://troublemaker.blogsky.com

چه عجبببب وبتو بروز کردی:)
من آخرش نفهمیدم چجوریه که شما با هم عروسی نکردید ولی باهم زندگی میکنید؟! ("^_^)
اصلا ندیدم تا حالا همچین چیزی.....

مبارکااا باشه :) ....
عجب خوابی:))) اینجور خوابا معمولا نشون دهنده استرسه...

اینجوریه که عقدکردیم و فقط برگزاری مراسم عروسی مونده!!!باهم زندگی نمیکنیم،همسری یه شهر دیگه س و من میرم پیشش دیگه!
مرسی،ببخشید جواب پیامارو ندادم و نتونستم کامنت بزارم،خیلی بی نت و سرشلوغیم

زهرای سعید چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 00:33 http://love-h-somuch.blogfa.com

مبارکه .ما که هنوز خونه پیدا نکردیم .
ایشالا به خیر و خوشی همشونو افتتاح کنی
عجب خوابی بوده . منم چندبار از این خوابا دیدم

نجمه شنبه 5 تیر 1395 ساعت 19:46

موگم میشه یه فیلم خوب بهم معرفی کنی؟
هرچی دانلود میکنم خوشم نمیاد :| friends و the flash خوشم نیومد¡

دو روزه دارم فکر میکنم ها اما هیچی یادم نمیاد.اینقد که از فیلمام دووور شدم این مدت

نجمه شنبه 5 تیر 1395 ساعت 19:41

از بس فکر و خیالات زیاده تو خوابم دست از سرت برنمیدارن دیگه .... اینام یه روز خاطره میشن فقط سعی کن لذت ببری حتی وقتی تو مشکلی گیر کردی ...

خونه و چهیزیه و ... هم مبارررررکه :)

آره همش خواب آرایشگاه میبینم
مرررسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.