گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

۱۵۷ مادرانه

برناممون رو از این قرار چیدن که من و برادر شوهرو با ماشین پدرو برگردیم دیار.مادر و‌پدر همسر هم تا هفته ی بعد بمونن پیش همسر و بعد باهم برگردن.

بعد خدا بهم رحم کنه که پای پدرهمسرو با گچ جوش بخوره وگرنه باید عمل کنه.از همون روز هم هی میگن فلانی گفته اگه میخوای عمل کنی همونجا عمل کن.بالغ بر صد بار اینو گفته.دیشب مادرهمسرو میگه من حوصله ندارم برم دیار،اونجا عملش کنن بعد هی مهمون بره و بیاد.بعد اینجا هی به همسرو میگه به فلانی هم گفتی؟بهش بگو که بیاد سر بزنه!!!منم به همسرو گفتم به فلانیا هم میخوای بگی؟میگه مامان گفت بگو.منم خیلی به شدت عصبانی هستم به دلایل هورمونی.بهش گفتم لازم نکرده توو این شلوغ پلوغی هی مهمون هم دعوت کنی.میگه خب تو که داری میری.من باز بر شدت عصبانیتم افزوده شد و گفتم زن خونه نیست شما مهمون دعوت میکنین که چی؟نمیان بگن عروستون کو؟حرفایی میزنین شماها هم.

درسته این کار؟

فکر کنم لازم  باشه آرام بخش بخورم این روزها.

از اون طرف هم گفتن بهمون پول قرض بدین.واقعا نمیدونم حال و روز پسرشون رو نمیبینن انگار‌.

بابای من عدس پلو که درست میکنیم پا میشه بعدش میره شیش کیلو عدس و برنج و گوشت میگیره.میگه به وسایلشون دست نزنین.اینقد که فکر میکنن ما بدبختیم:)) ولی ماشالله اینا روحیه خوبی دارن فکر میکنن پسرشون توی پتروشیمی پول پارو میکنه.

حالا بهش گفتم از پس اندازمون بده.به هر حال توی این موارد اورژانسی فکر میکنم وظیفمون باشه به پدر مادرا کمک کنیم.

من چرا پریود نمیشم خب؟یعنی برم به فکر بی بی چک بشم؟

این بچه م خیلی آرومه.نازی نازی.اصن اذیت نمیکنه بچه م!:دی

نظرات 2 + ارسال نظر
شیرین سه‌شنبه 6 مهر 1395 ساعت 09:38

وای چقد تو رو میدی به خالت اینا.یعنی یه لحظه فک نمیکنی بعدا چقد توقعشون میره بالاتر وقتی از الان خودشون به جای شما تصمیم میگیرن

چی بگم والا!نیاز ندارن من رو بدم،از اول همینجوری روشوون باز بوده!

niloofar دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 16:09 http://niloo.chickenkiller.com/

سلامی به شیرینی دلتون من بهتون سر زدم اگه تونستین پیش منم بیاین خوشحال میشم از حضورتون
89561

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.