گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

۱۶۰ دختر بد

امروز پویی بهم مسج داد.همکلاسی قدیمیم که میخواست با من ازدواج کنه و شیش سال ازم کوچیکتر بود.

خلاصه نشد به دلایل واضح و مبرهن.به قول یارو گفتنی از شرایط ازدواج فقط یه شاخه نباتشو داشت!

دیگه هی گفتیم فلان استاد و فلان کس و فلان جا رو یادته؟هی خاطره ها رو شخم زدیم و خندیدم.بعد خاطرهها داشت گریه دار میشد که خدافظی کردم.

حالا هی خواستم بخوابم نشد.دیدم شیدا مسج داده که فلانی رو یادته هر چهار قدم سه بار میوفتاد،الان شده شاخ اینستا بیا و ببییین.کلی با اون خندیدم.هنوزم هی عکس میفرسته میخندیم فحش میدیم.

حالا که دارم از شدت پیر شدگی میمیرم میفهمم که رفیق داشتن چقد خوبه.و اینکه اینقد جلوی خودمو نگیرم و بزارم صمیمی بشن باهام.

خیلی زیاد دلم دوست صمیمی میخواد.حیف همه از هم دوریم و هرکی یه جا افتاده.

مرسی که بهم حق میدین حرص بخورم:)) فکر میکردم دختر بدجنسی هستم و اینا!

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرای سعید یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 15:17 http://Love-h-somuch.blogfa.com

واقعا شاخای اینستا یه همچین آدمایی هستن
دوست صمیمی خیلی خوبه
راستی آی دی اینستاتو بده اگه هستی

واقعا
هستم ولی فعال نیستم اصن

فائــــزه شنبه 10 مهر 1395 ساعت 06:44 http://koocheye8om.blogsky.com

راحت باش
اونقد حرص بخور که به اصطلاح بترکی

خیلی ممنون
دوستمم دیشب همینو گفت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.