گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

۱۶۴ شام بازی

امشب  بالاخره خاله اینارو واسه شام دعوت کردم.از صبح نموده شدم.در این مواقع به هییییچ عنوان هم روی شوهراتون حساب باز نکنین ها.

آقا ساعت سه از خواب بیدار شده،بعد هم رفته دوتا خرید کرده اومده،تمام.نشسته پای گوشیش.

دیدم نخیییر اصن نمیخواد بگه کاری چیزی نداری؟دیگه گفتم ماست و خیارا با شماست ها.نزدیک به یه ساعت هم طول کشید که دست به کار بشه و من هی حرص میخوردم که دیر شد!

غذاها بسی خوشمزه.یه بار قبلا سوپ پخته بودم و فقط مزه آب میداد.

خب به نظرم فلسفه ی سوپ اینه که هرچی دم دستت اومد بریزی توو دیگ و بزاری بپزه.

دیگه این دفعه با کلی سرچ و اینا سوپ درست کردم و چقد خوشمزه شده بودها.بقرعااااان!

دیگه راضی بودم از خودم.و انگار الان یه کوه از رو دوشم برداشتن!

حالا من از صبح بدو بدو داشتم،شب قبلشم خوب نخوابیدم ولی الان ساعت ۳:۳۶ نیمه شبه و من خوابم نمیبره.اما همسرجا اییییقد راحت خوابش برد که نگو..حسودیم میشه به این خصلتش.

بعد رفتم کلی از این قالبهای جینگوله مستون هم گرفتم،همه چیمو قالب زده بودم.جو تزیین گرفته بود منو اصن اوووو...

کلا دارم خیلی هنرامو پخش و پلا میکنم!!

ولی میرزاقاسمیم ترش شده بود!تقصیر من چیه خب،گوجه هاش ترش بود.نتیجه ی اینه که هیچ وقت عادت ندارم غذامو تست کنم.همچین تپل به گندایی که میزنم اطمینان دارم و تست مست ندارم.

آخر شب هم کلی غذا اضافه اومد و همسرجان یهو حس انسان دوستانش گل کرد گفت وایسا زنگ بزنم موسسه فلان میان غذا اضافیارو میبرن.زنگ زد ولی کسی جواب نداد.خلاصه خودمون غذاهارو ریختیم توو ظرف یک بار مصرف بردیم واس بچه های پشت چراغ قرمزی!غذامونم اصراف نشد و دلمونم نسوخت بلکی خیلی هم خوشحال کننده بود.

یه دنیا ظرف کثیف توو آشپزخونه ست و همه چیو همونجوری که بوده رها کردم واسه فردا.

چجوری خانما مهمونیهای بالای ۱۰-۲۰نفر رو هندل میکنن؟نه واقعا چجوری؟من واس شیش نفر که دوتاشونم خودمون بودیم کشتم خودمو،دیگه فکر کن تعداد بالا چی بشه،فقط بشینم وسط خونه بزنم توو سرم!

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرای سعید سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 22:50 http://Love-h-somuch.blogfa.com

خسته نباشی .واقعا درکت میکنم سخته مهمونداری . استرس خوب شدن بد شدنش مضاااعف
تو سوپت چی زده بودی که به قرررعاااان خوب شده بود ؟
منم اصلا عادت ندارم غذاهامو تست کنم . خیلی هم بده اما اصلا نمیتونم برعکس بعضیا که تا وقتی غذاشون حاضر شده انقدر ناخنک میزنن که حالت بد میشه

مرسی عزیزم.
سوپ جو قرمز درست کردم.ولی فکر کنم چون سرکه ریختم بجای آبلیمو خوشمزه تر شد.

علی یکشنبه 16 آبان 1395 ساعت 17:19 http://eshqh.blogsky.com/

باریک الله به این همت و خانمی
ولی خیلی باحال و بی ریایی
صد سال زنده باشی و شایدم بیشتر

لطف دارین ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.