گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

۱۶۶ جاب جاب

پریروز خاله مسج داد که برات توو شرکت بیمه کار پیدا کردم‌.حالا پنجشنبه قراره بریم صحبت کنیم ببینیم چجوریه.

مسیرش تقریبا دووره و اگه ترافیک نباشه نیم ساعت طول میکشه که همیشه ترافیک هست.

ساعت کاریشم ۹صبح تا ۶ عصره.به عبارتی تا برسم خونه میشه ۷:۳۰-۸.به عبارتی نموده میشم ولی عزممو جزم کردم که برم.

هنوووز پریود نشدم.خدایا میشه بسه؟اصصصن شوخی بانمکی نیستاااا.

یه هفته ای میشه که شرکت همسرجان ناهار نمیده.یعنی میده ولی اینا انصراف دادن.هر شب باید غذا درست کنم اونم غذاهای پدر مادر دااار.بعد حس مادرانه بهم دست میده که واسه بچه هاشون خوراکی میزاررن!هی به همسرجان میگم از اینا هم بزارم؟میوه بزارم؟ترشی؟خیارشور؟سالاد؟در همین راستا همسرجان بی تربیت میگه بخدا اونجا همه چیز داریم فقط غذا بزاار.ولی نمیدونم چرا اینو با حالت گریه میگه!

چیکااار کنم پریود شم؟؟؟هی میخوام بهش توجه نکنم هی نمیشه!مرسی اه!

نظرات 3 + ارسال نظر
MaHta پنج‌شنبه 20 آبان 1395 ساعت 13:39 http://troublemaker.blogsky.com

میگن کلوچه و این چیزا بخوری زودتر پریود میشی...
خصوصا از اینا که توش زنجبیل داره
..حالا دمنوش زنجبیلی چیزی پیدا کردی هم بخوری خوبه...من یبار خوردم دوره ام جلو افتاد

آره زنجبیل خیلی خوبه.
خوشبختانه پریود شدم

mehra چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 07:12 http://paeize-por-rang.blog.ir

جابه نیو تبریک:)
وای وای من اونقد بدم میاد از ترافییییک...اصلا اعصابشو ندارم!
اگه من بودم شده از زیر آسفالت، یه راه بدون ترافیک گیر میووردم![:

ممنون
ماشالله به هر مناسبتی هم اول ترافیک میشه!

سپی سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 16:26

زعفرون دم کرده بخور

خووردم
هنوز که افاقه نکرده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.