گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

۱۷۵ قاضی القضات

هفته پیش دو روز قبل اینکه بخوایم بریم به دیار،زنگ زدن گفتن بیا سر کار.

واسه این کار ۷-۸ ماه قبل فرم پر کرده بودم و اصلا دیگه انتظارشو نداشتیم.هم جای خوشحالی داشت هم ضدحال بدموقعی بود.

خلاصه الان چند روزه مستقر شدم.فعلا کار مشخصی ندارم و گفتن شیش ماه آزمایشی بیام.تا بعد که چه شود.

این رییسه هم از دیروز هی میگه نیرو زیاد داریم،نصفتونو باید مرخص کنم!!

فی الواقع تکلیفمون اصصصن مشخص نیست.

پناه بر خداییم!

صبح ۵:۳۰ بیدار میشم عصر هم ۷ اینا میرسیم خونه.سسسسخته.

نظرات 4 + ارسال نظر
Mist شنبه 6 آبان 1396 ساعت 00:48 http://troublemaker.blogfa.c9m

6 ماه کارآموزی بدون حقوق؟!!!
کلاهبردارن بنظرم...

نه حقوق میدن،اورگان دولتیه

سین شنبه 22 مهر 1396 ساعت 00:50

سلام
بنظر طرح تعویض نیرو میاد !

طرح تعویض نیرو چی چیه باز؟!

بهامین پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 21:11 http://notbookman.blogsky.com

سلام
موفق باشی

سلام
ممنون

بانوی تیر ماهی سه‌شنبه 18 مهر 1396 ساعت 14:08

سلام
انقدر مشتاق خوندن ماجراهات بودم که از اول تا آخر وبلاگت رو خوندم.
اما اینو متوجه نشدم که شما کجایی و دیارتون کجاس ؟
خواهر منم با پسر خاله ام ازدواج کرده و خیلی سختی کشیدیم از بابت خاله بودنش نمیدونم چرا اما اصن به ازدواج فامیلی راضی نیستم.

امیدوارم که روزهای پیش روت روزهای خوبی باشه ^ـ^

ممنووون از لطفت.
ما ساکن تهرانیم،دیار هم جنوبه.
ازدواج فقط با آدم خوب خوووبه.من راضیم ولی بچمو نمیزارم فامیلی ازدباج کنه،چون آدم همش استرس بچه دار شدنو ماجراهاشو داره،یعنی من که اینجوریم.
انشالله خواهرتم روزهای خووش در پیش رو داشته باشه و همینطور خودت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.