گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

۱۸۰

داشتن همکار خوب‌ هم نعمته 

گرچه بعضیاشون خیلی خرده شیشه دارن

ولی خوبی از خودمونه!بله!

همش دوست دارم یه کار بزرگ کنیم.خونه بخریم،ماشین عوض کنیم.اما هرچی حساب کتاب میکنم جور در نمیاد.امروز همسرو گفت توو زندگیمون،همونجور که ازدواج خوب داشتیم،کار و بار خوب پیدا کردیم،خونه و ماشین خوبش هم جور میشه.

اینقده آروووم شدم با این حرفش.واقعا یه جاهایی خدا هم باید بخواد.وقتی خودش خواست همه چیز جور میشه،یه جوری که نمیفهمی کی ایجووور شد.

فردا کنکور ارشد داریم.تازه صبح فهمیدیم آزمون فرداست!!

به خاطر پول ثبت نام دلم سوخت که میخوام برم شرکت کنم،وگرنه خدااااا سر شاهده حاضر نبودم از خواب صبح پنجشنبه م بزنم.

موهامم رفتم دکلره کردم،ژیگولانس شدم،ولی دیگه هیچ وقته هیچ وقت همچین جنایتی رو در حق خودم و موهام نمیکنم دیگه.موهای ابریشمیه لخته (اوووو چه داره با خودش!) شده مثه چوب.یعنی فقط وقتی سشوار میکشم خوب میشه.حالا باید بشینم تا بلند بشه تا خوب بشه.تصمیم گرفتم تا حامله نشدم موهامو کوتاه نکنم.

برم مداد و پاک کن آماده کنم.