گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

55 ناکام ِ من

هیچ وقت سرانجام خوبی با عشق های زندگیم نداشتم.هیچ وقت.

شاید حواسم بوده که باهاشون سرانجامی نداشته باشم.اختلاف سنی های عجیب و غریب...راههای دور...دنیاهای مختلف....

چرا هیچ وقت عاشق یه موجود با شرایط نرمال نشدم؟!

کاش عشق یکم شعور داشت.


هرگزم نقش تو از لوح دل و جان نرودهرگز از یاد من آن سرو خرامان نرود
از دماغ من سرگشته خیال دهنتبه جفای فلک و غصه دوران نرود
در ازل بست دلم با سر زلفت پیوندتا ابد سر نکشد وز سر پیمان نرود
هر چه جز بار غمت بر دل مسکین من استبرود از دل من وز دل من آن نرود
آن چنان مهر توام در دل و جان جای گرفتکه اگر سر برود از دل و از جان نرود
گر رود از پی خوبان دل من معذور استدرد دارد چه کند کز پی درمان نرود
هر که خواهد که چو حافظ نشود سرگرداندل به خوبان ندهد وز پی ایشان نرود
نظرات 1 + ارسال نظر
BoBo یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 21:15

"چرا هیچ وقت عاشق یه موجود با شرایط نرمال نشدم؟!" شاید خودت نرمال نبودی :دی
چرا اون بندگان خدا رو غیر نرمال جلوه میدی خب :دی

غیر نرمال بودن دیگه!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.