گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

و این داستان همچنان ادامه دارد

حالا تا کی میخوای کشش بدی؟جنگ جنگ تا پیروزی؟!

باورم نمیشه با ۵ ساعت خواب در کل شبانه روز موفق شدم به حیات ادامه بدم...من خواب کمتر از ۱۴ ساعتو قبول نداشتم اصلا...الانم دارم میمیرم از خواب ولی حس میکنم یه کارهایی واسه انجام دادن دارم.

یعنییی به درجه ای از شلوغ بودگی رسیدم که حس میکنم خوابیدن کار مزخرف و وقت گیریه...جلل الخالق بر من

امروز یه دستم به ماهیتابه بوود یه دستم به لپ تاپ یه دستم به گرشا...بله ما مادرا دست زیاد داریم...

و وسط این شلوغیا یهو حس کردم چقد تنهام...از بچگی این حس رو داشتم ...

غمگینت خواهند کرد،بسیار غمگین...

نظرات 1 + ارسال نظر
Bobo سه‌شنبه 24 خرداد 1401 ساعت 22:00

من الان تقریبا دو ساله که فهمیدم اینقدر کار واسه انجام دادن هست که وقت واسه خواب نمونه.
وقتی زیاد میخوابم عذاب وجدان میگیرم.

اما فک نمی‌کنم پدرا دست زیادی داشته باشن! تازه اگه داشته باشنم به دردشون نمیخوره. باید یک کار رو تموم کنن و بعد برن سراغ کار بعدی، که هرکدوم هم به یه دست بیشتر احتیاج نداره!!

پدرا با همون دو تا دست هم بهم گره میخورن چه برسه چندتا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.