گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

96 رهن کامل!

به سلامتی و میمنتی امشب فهمیدیم که قرارداد اجاره ی خونه ی فعلی همسرو تا آخر اردیبهشت هست نه تا آخر خرداد.

منم که همینجوریش تنبل شاه عباس بودم.الان تصور کنین که دچار رخوت بهارگونه هم شدم دیگه هیچی.

حالا واسه فردا و پس فردا قرار گذاشتم با بقیه که برم دنبال کارها.وقتی با کسی قرار میزارم مجبور میشم برم.

یه مرضی هم جدیدا کشف کردم، اسمش مررض دیوارگردیه.

این آدمایی که تازه برنامه ی دیوار رو دانلود میکنن دیدین؟

هی همه چیز به نظرشون بامزه و قابل خریدن و قابل فروختن میاد.یعنی دیووونه میکنن آدمو ها! من امروز واسه گشتن دنبال خونه این برنامه رو بالاخره نصب کردم و دیدم دچار همچین مرضی شدم و داشتم بقیه رو دیووونه می کردم و خیلی خنده دار بودم.خیلی هم خودمو کنترل میکردم ها.اما بازم قیمت بعضی خونه ها به نظرم خیلی ایده آل میومد و هی به همسرو میگفتم.اونم میگفت قربونت اینا دووووووره.توی همین چهارتا منطقه ی که بهت گفتم بگردم.من ولی کل تهران رو گشتم. به جز اون چهارتا منطقه!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.