گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

دلم تنگ شده واسه راحت زندگی کردن

حتی اختیار اینکه ناهارو شام چی بخوریمو کی بخوریمم ندارم

واقعا حوصلم داره سر میره از این وضع

حتی دلم واسه دستپختمم تنگ شده



همیشه فکر میکردم حرف زدن مشکلات رو حل میکنه

اما الان بعد یک سال هی حرفهای تکراری زدن فقط بیشتر خستم میکنه

به این نتیجه رسیدم واقعا و عمیقا هیچ انتظاری ازش نداشته باشم

هیچی

حتی انتظار اینکه دو دیقه بچه رو بگیره تا من برم دسشویی

هیچی

یعنی هیچیه واقعی

خسته شدم از این همه انتظار بی جواب

از این توقع فانتزی که از زندگیم داشتم

از تصویر یه مرد باشعور

داریم اصن ؟

مرد باشعور شاید یه مرد عاشق باشه

شاید یه زن عاشق کور میتونه یه مرد باشعور داشته باشه

شاید نسلشون ور افتاده

شاید حتی هر مرد به ظاهر باشعور و مهربونی یه زن داشته باشه که دلش خووونه

شاید من خیلی خسته م و بعد دو سال دیگه طاقتم طاق شده.

طاقتم طاق شده یعنی چی؟طاق شدن یعنی چی؟