گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

واقعا هرچی کمتر بدونی زندگی شیرینتری داری

بعضی آدما حتی اصلا متوجه وجود مشکل هم نیستن چه برسه بخوان دنبال راه حل بگردن

نظرات 4 + ارسال نظر
Bobo دوشنبه 28 شهریور 1401 ساعت 01:44

باز خوبه تو یه تصوری از مزه‌اش داری! من همونم ندارم!

بابا یه نسخه پیچیدن که این حرفارو نداره. دیگه واسه شما نسخه نپیچیم واسه کی بپیچیم؟

Bobo یکشنبه 27 شهریور 1401 ساعت 15:48

من میگم بیا از مشکلات نگو و فقط این مزه مارچوبه رو واسم توصیف کن.
تا حالا نخوردم

البته تخمه که گرفتم، پس بعد از توصیف مزه مارچوبه، مشکلاتو هم بگو که واست نسخه هم بنویسم.

حالا من یه چیزی گفتم تو باید انقد پییی شو بگیری...نمیدونم‌چرا حس میکنم باید مزه خیارشور بده
زحمتت میشه بخدا

Bobo یکشنبه 27 شهریور 1401 ساعت 02:56

یعنی شما هنوز آجیل میخورین؟

خدایی دمتون گرررم و واقعا برو خداتو شکر کن و ناشکر هم نباش! چون خیلی‌ها دیگه آجیل هم نمی‌تونن بخورن! حتی تو تصوارتشون!

حالا آجیل که نه، ولی یه مشت تخمه از مغازه خریدم، امیدوارم کم نیاد!

مارچوبه هم میخوریم حتی...!
سریع و خلاصه میگم تخمه ها بس کنه

Bobo شنبه 26 شهریور 1401 ساعت 17:40

خب این که یه مساله اثبات شده است!
میگن طرف عقل نداره، شاده

مشکلتو بگو، ما هایی که عقل داریم شاید کمک کردیم

واقعا...
باشه میگم
تخمه و اجیلارو بیار

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.