گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

۱۴۳ نادو ناراحت

نه شوقی واسه عروسی مونده

نه جهیزیه خریدن و چیدن


مادرشوهرمم دوست دارم،فقط نمیخوام همه ی خبرهای زندگیمو همه جا جار بزنه.اونم با تمام جزئیات.آخه به بقیه چه ربطی داره که ما پاتختی سرویس خواب رو حذف کردیم؟!

اصنم دوست ندارم وسایل کهنه و بیخود شوهرو رو ببرم خونه ی جدید.

اصنم متوجه نیستن خونه ی تازه عروس  با خونه ی مجردی فرق داره.

خونه مجردی نیست که بخوای وسایلشو از این سمساری و اون انباری جور کنی.

از شوهرو هم ناراحتم چون فرق بین صمیمیت و بی احترامی رو متوجه نیست انگار.من دوست ندارم شوهرم جلو بقیه این مدلی باهام شوخی کنه‌.

نظرات 7 + ارسال نظر
بهنام چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 14:03 http://harfehesabi.blogsky.com/

تو فکر غرق شدی فکر کنم!

نجمه سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 20:43

نزدیک عروسی واسه همه این مشکلا هس زیاد اوقاتتو تلخ نکن

ندا سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 10:25 http://www.lovemiracle.blogfa.com

سلام نادوی عزیز
وای بنظر منم زن و شوهر باید حریم خصوصی و خانوادگی خودشونو رعایت کنن...نه اینکه تقی ب توقی خورد کل فامیل باخبر بشن!
وای نادو مردها خیلی عجیبن بخدا!۱ رفتاری رو انجام میدن ک هیچکس قبولش نداره ولی باز بنظر خودشون منطقیه و ازش دفاع م کنن!
خخخخ۰

MaHta جمعه 28 خرداد 1395 ساعت 19:28 http://troublemaker.blogsky.com

مردا همینن دیگه
تازه خداروشکر کن...بعضیا سادیسمی ان دقیقا کاری که میگی نکنو انجام میدن تا اذیتت کنن...خبیثن
باز خوبه بعد چند هفته اثر میکنه :)

MaHta چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 21:47 http://troublemaker.blogsky.com

هوم...
موافقم اصلا جالب نیست که همه جی رو به بقیه بگن
ولی از اونجا که خالته فکر کردم باهاش راحت تری و میتونی ازش مودبانه بخوای اینکارو نکنه ....
با شوهرتم بهتره صحبت کنی بگی دوست ندارم جلوی بقیه از این شوخیا برام بکنی ...چون من به این نتیجه رسیدم اکثرا مردا تو دلشون چیزی نیست ولی شوخی ای میکنن که بنظر خودشون خوبه و بامزس ولی آدمو ناراحت میکنه و تا بهشون مستقیم نگی هم متوجه نمیشن

خاله م بی منظور این حرفارو میزنه ها ولی بقیه با منظور برداشت میکنن.
شبش با همسرو صحبت کردم و حرفامو زدم
ولی تجربه ثابت کرده تا حرفام اثر کنه چند هفته وقت میبره!

ش چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 19:14

به نظرم حق داری ولی چیزی که کارو سخت میکنه همین ازدواج فامیلیه.
من نصف وسایلمو همسرم خرید ولی حتی مادرشم نمیدونه.تو حق داری،زندگی شخصیته فقط به خودتون ربط داره کاراتون.
راه حلش اینه به دیگران اجازه دخالت ندی و اگه دیدی همسرت این اجازه رو میده بشین باهاش حرف بزن،اینکه بریزی تو خودت که نشد دخترجان.
هر ادمی یه قلقی داره.قلق شوهرتو بدست بیار

آره موافقم
با همسرم صحبت کردم،ولی خب از اون پسراست که همه چیزو به مامانش میگفته،الان تا یاد بگیره هرچیو نگه من دق میکنم

بهنام سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 02:11 http://harfehesabi.blogsky.com/

جنبه داشته باش
سخت هم نگیر
فکر کنم داری زندگی رو تلخ میکنی به خودت و خودش هااااا

نکن کاری که بر پا سنگت آیو / جهان با این فراخی تنگت آیو

اینم حرفیه...به فکر فرو میرویم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.