گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

3

به شدت و به سختی در پی افزایش وزن هستم همه عمر.البته الان یه ساله دارم این روند رو می رم و تا اینجا  6 الی 7 کیلو اضافه کردم. الی ش واسه اینه که الان در نوسان بین 6 و 7 هستم!روندی سخت و طاقت فرسا.حالا تا عید باید بشم 54 الی 55.فعلا 50 الی 51 هستم.

امروز جلسه دوم بدنسازی رو با فیلیسیتی ّ خسته رفتیم.خانم مربی که تشریف نداشتن و برناممون رو کامل نکرد.بنا براین همون چهارتا حرکتی که گفته بود رو انجام دادیم و نموده شدیم.باشگاه یه حال خیلی خوبی داره و اونم اینکه دورتا دورش آیینه س و حال میکنه آدم. هرطرف می نگری خودتو می بینی هی ژیگولانس بیگولانس!

این یه دوره رو تموم کنم و یه دوره دیگه هم برم و بعدش برم واس یوگا.

کارهای عقب افتاده ی منو کسی نمی خواد انجام بده یعنی؟

چرااا؟

خنگ شدم ها!اصن مغزم یاری نمیده واسه نوشتن!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.