گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

6

من نمی دونم این اسم روشنک جریانش چیه دقیقا!!

وقتی اومدم بلاگ اسکای که وبلاگ جدید واس خودم درست کنم هی میگفت قبلا با این ایمیل یه وبلاگ ثبت شده.خب البته که جای تعجب هم نداشت.من همه جا یه وبلاگ ثبت کردم و الان هیچ کدوم یادم نمیاد!خلاصه ایمیل رو دادمو پسوورد رو احیا کردمو اومدم دیدم سال 92 اینطورا اینجا درست شده و اسم نویسنده روشنکه و اسم وبلاگ گوش کن و....خلاصه هیچییییی یادم نمیاد که کی و به چه دلیل اینجارو درست کردم و هیچ مطلبی هم ارسال نکرده بودم خیر سرم!!

و بدین سان اسمم شد روشنک!

پ.ن: همین الان هم پسوورد اینجا یادم نمیاد!غش غش غش...

نظرات 3 + ارسال نظر
1063 یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 02:20

خو معلومه دیگه! وقتی مو از نیمه بلند، بلندتر باشه، پس میشه موی بلند (ناخن سیاه واه واه واه!)

باشه
قانع شدم!

1063 یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 01:59

ینی میشه دقیقا تا پشت کتف! بهتره اینجوری بگم: اندازه موهای امی! و حتی برنادت!

اگه بلند تر باشه چی؟

1063 یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 01:25

اگه حتی به‌صورت تصادفی هم میومدم اینجا محال بود حدس بزنم وبلاگ شماس!
آخه روشنک بیشتر شبیه یه دختر مودب 7 ساله با چشای آبی و موهای نیمه بلنده!
اما اسمش با مسماست "گوش کن"

آری و بدین سان است که اینگونه!
نیمه بلند یعنی دقیقا تا کجا؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.