گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

7

یه کاری که میشد توی یه ساعت انجام بدم رو الان نزدیک 6 ماهه لفتش دادم.و خدارو شکر یه پنج دیقه دیگه کلا تموم میشه.

اینقد حال میکنم کارهای عقب افتادمو سمبل کنم و بدمشون برررررن!!واااالا.اصن یه باری از رو دوشت برداشته میشه.یه حال خوبی بهت دست میده....اصن راحت ها!

البته این کار عقب افتاده ایی که الان در شرف انجام هست تنها 1% از کل کارهای عقب افتاده ایه که دارم.

فردا هم قرار شده بالا غیرتآ برم دکتر.آخه توو این سرماااااااا؟(این کارو یه ماهه عقب انداختم و هنوز زوده که انجامش بدم و جا واسه عقب انداختن داره)

نظرات 1 + ارسال نظر
1063 یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 02:29

منم متاسفانه همچین آدم بیخودی هستم!
یه کاری رو که همین امشب می‌تونستم تو یه ساعت انجامش بدم گذاشتمش واسه بعد! ینی نیمه کاره رها کردمش و گفتم بقیه اش رو بعدا انجام میدم، اما نگفتم دقیقا کدوم بعدا.

آخه متاسفانه به تعویق انداختنش هم لذت ِ خوبی داره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.