گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

5

من توبه کردم از عشق که رفته بر نگردم! بی تو به جون رسیدم! از توبه توبه کردم!!!

زندگی شاد و خوشحالی دارم.شوهرم مث خودم کسخله و همش مسخره بازی داریم.مثلا  یه روزی عصبانی بودم بعد فیلیسیتی گفتش چته با شوهرت دعوات شده؟بعد بهش میگم نه بابا.آخه من با این شوهر می تونم دعوا کنم؟هرچی میگم شروع میکنه مسخره بازی در آوردن!

تا الان فقط یه بار خیلی جدی باهام برخورد کرده اونم در حد اینکه من روی این چیزا حساسم و دفعه آخرت باشه اینجوری میگی!

خیلی دوست دارم از این مدل زنای کدبانوی هنرمند خوش سلیقه ی سرآشپزه این جوریا بشم.اون یک ماه که پیش همسری بودم خیلی تلاش کردم اما دیدم ول کن بابا کی حوصله داره و طبق معمول تنبلی بر همه ی حسهای دیگه م غلبه کرد.ولی تلاش کنم دستپختم بدک هم نیست ها.تازه مهمون واس شام هم داشتم.

سال دیگه میخوام بچه دار بشم.اسم دخترمم میزارم گیسو.شوهرم گفت قشنگه بزار!البته خودش اسم عسل رو دوست داره.منم گفتم خب شما عسل صداش کن.کلا آدم دموکراتی هستم.بله.اصلا هم زور نمی گم ها.اگه پسر بود هرچی آقامون بگه!چون من هنوز اسمی انتخاب نکردم

یه درگیری ذهنی که دارم اینه که ما الان یه مقدار پول پس انداز داریم که همشو ریختیم توی یه حساب که به نام شریف بنده هست و کارتش دسته منه.خواستم الان پز داده باشم.متوجه شدین یا بیشتر روش مانور بدم؟

خلاصه ما این پولا رو از اول به نیت ماشین گذاشتیم کنار.حالا اون پولهایی که قرار بوده به خاله جان بدن و ما باهاش مراسم بگیریم رو هنوز ندادن.و فکر می کنم اونا روی این پول ماشین حساب باز کردن که با همین پولا فعلا کارای قبل مراسم رو انجام بدیم.

من خب نگران آینده هستم.ما رسما بجز این پول هیچ پس انداز دیگه ای نداریم.حالا با این پول هیچ گوهی هم نمی تونیم بخوریم هنوز ها!ولی خب به هر حال!

حالا نمی دونم چه موضعی بگیریم.شاید با همسر صحبت کنم بگم تا این مقدار از پولمون خرج کنیم، به بقیه ش دست نزنیم.آره همین خوبه.من باید بشینم مشکلاتمو بنویسم.بعد سر و سامون میگیره فکر آدم و بعد به نتیجه میرسه.حالا این سقف پول قابل برداشت رو چقدر بزارم؟

الان اومده بودم که پرونده مطالعات پایان نامه رو ببندم ها.سر از اینجا در آوردم.کلا آدم از مشکلات فرار بکنی خوبی هستم.


نظرات 1 + ارسال نظر
1063 یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 01:09

Hey Can I Comment Here?!!

یس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.