گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

12

من چرا همیشه اینقد خسته م؟

همش خوابم میااااااااااد

چقد بچه ها اون اولش که به حرف میان شیرینن...یه چیزایی میگه ها...آدم همینجور هاج و واج میمونه!

اون روزی میخواست اسکاچ رو برداره، بعد مامانم بهش گفت دست نزن کثییفهه....چند دیقه بعد من رفتم یه ظرفی رو بشورم..تا اسکاچ رو برداشتم دیدم جیییغ کشان داره میاد طرفم.بعد وایساده کنارم با صدای بلنننند میگه دسسسسسسستتتتتت نزززززززززن کثیییییییفههههه بچه یک سال و نیم چه زبونی درآورده به جووون ما.

الانم دیگه رژ لب سالم واسه ما نزاشته.هی انگشتشو می کنه توو لوله رژ(!!!) بعد خیلی خوشحاااال میگه کککررررررمم...بعد هم انگشتشو می ماله به سر و کله ی ما...البته با یکی از رژام روی موکت اتاقم نقاشی هم کشیده.کلا عاشقشم ها...

یا میره توی کوچه رو نیگاه می کنه بعد میاد میگه هییشکیی نیسسس...خونشوننن خوابیدنننن

اصن واااااایییییی بچلونمش

نظرات 1 + ارسال نظر
1063 چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 00:20

ایول چه خوب حرف میزنه. پاریه ما بیشتر دقت می‌کنه :دی
به من میگه ممو!
خعلی نااازن

چون همش خسته‌ای!

پسرا دیر به حرف میان دیگه.
هلیه ما فقط راه میره حرف میزنه.سرمونو خورد
به من میگه خاله جووون
عزیزم هم میگه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.