گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

16

سر جریان عقد من، شوهرخواهره تیریپ قهر برداشت.دلیلش هنوز هم بر ما پوشیده ست! آخه دلایلی که میاورد با عقل جور در نمیومد.واسه محضر ما بهش گفته بودیم که تشریف بیارن.که نیومد و ادا بازی های مسخره ای در آورد.

دلیلش چی بود؟؟ اینکه واسه نادو مهریه کمتر از ندو گذاشتن!حالا جالب اینجاست که مهریه من بیشتر از سال تولدمم هست.چیزی بود که خود خاله م اینا مهر کردن. خلاصه عقد منو واس خواهری کووفت کرد.من زیاد در جریان نبودم اون موقع.کسی بهم نگفت و منم دوست نداشتم بدونم.چون اصلا از این مردک خوشم نمیاد و اهمیتی برام نداره.به هر حال خاله م و شوهرش و همسری رفته بودن پیشش و باهاش حرف زده بودن و شب عقد تشریف گند و گه ش رو آورد.

ولی توی عقدم اصلا حضور خواهرمو کنارم حس نکردم و هیچ وقت واسه اینکه خواهرمو اون شب ناراحت کرد نمی بخشمش.

متنفرم از این بشر.

دلم واسه ندو کبابه.الان که عقد کردم می تونم بفهمم چقدر سخته. که کنار کسی زندگی کنی که ازش متنفر باشی!و هیچ حس مثبتی ازش نگیری.

تا یه مدت هم خونه ی ما نمیومد...از حسادتش نمی دونست چیکار داره می کنه....اصن رفتاراش برام مهم نیس..فقط دلم واسه ندو کبابه.کاش بتونن خوش باشن کنار هم.

حالا می دونم و منتظر هم هستم سر مراسم عروسی هم یه ادا و اصولی در بیاره...اصلا واسم دور از انتظار نیست!

پ.ن: توی سریال شهرزاد، شوهر خواهر بزرگ شهرزاد منو یاد این دوماد خودمو میندازه.همونقدر نچسب و بیخود!

نظرات 1 + ارسال نظر
۱۰۶۳ چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 12:36

تو خط اول نوشتی خواهر شوهر، ولی فک کنم منظورت شوهر خواهر بوده، آره؟

آره آره
خواهر شوهر ندارم من

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.