گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

21 دکتر زنان

وای وای وای

چه حال گه و گندی دارم الان.

اولین بار بود رفتم دکتر و واسم یه مرضی درست کردن.والا همیشه سالم بوووودم من.امان از شوووهر اماااااااان!

اصن من واس چندتا سوال پاشدم رفتم ها.ببین چه چیزا واس ما پیدا کردن...الان دیگه دارم میمیرم!اصن یه حس بدی پیدا کردم. وای وای خداا کارتون به هیچ متخصص زنانی نخوره هیچ وقت.اه اه.چیز می کنن اونجاتون!والا...زخم و زیلی کردن مارو.

دلتون خنک شد؟همینو می خواستین؟هی برو دکتر برو دکتر.

بعد میگه تا یه سال دیگه حامله بشی بهتره...ول ما کو....برو رو سه  سال...واااالا...

من برم استراحت کنم.اصن دیگه نباید از جام تکون بخورم.دکتر گفته!

نظرات 1 + ارسال نظر
BoBo پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 00:55

:))
دکتر رفتنتم عین آدمیزاد نیست :دی
از حرفای دکتر فقط همون استراحتش رو فهمیدی؟!

سر به سر من نزااار...نمی بینی مریضم؟ قرررررص بهم داده...قققققررررص....میفهمی یعنی چییی؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.