گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

22 کرم غیرت

یه نصیحت بهتون می کنم در مورد مریضی و علایمی که دارین هیچ وقت توی گوگل سرچ نکنین.آخرش به این نتیجه میرسین که یا ایدز دارین یا سرطان.

هی همسر بهم  گفت رفتی دکتر به حرف همون گوش بده نمی خواد واس خودت درد درست کنی.و گفت توو گوگل سرچ نکن دیگه.

منم که کافیه بهم بگن نکن...خب من نباید بفهمم این داروها که دکتر داده چیه؟؟؟البته امشب یکم آرامش خیال گرفتم.خیلی کم.اینقد کم که الان همه ی آرامش خیاله از بین رفته!

از آینده و بچه دار شدن که دیگه بی نهایت می ترسم.

دیشب خواب بابابزرگی مهربون ِ خدا بیامرزمو دیدم.می خواستیم باهم بریم مسجد نماز بخونیم.فکر کنم تعبیرش اینه که نمازمو بخونم چون دارم میمیرم!!تازه جورابامم سوراخ بود و آبروم رفت توو و مسجد!!!خلاصه اینجوریا.

امروز با ندو رفتیم باشگاه و وزنه ها رو سنگین تر کردیم و خیلی جوگیر شدیم.ولی اونقدری که فکر میکردم جر بخورم جر نخوردم!خیلی بی ادبین ها!

بعدش رفتیم ماسک صورت گرفتیم و خواستیم خیلی قرتی بشیم و قرتی بازی بکنیم!بعد اومدیم خونه و دوتایی ماسک به صورت کلی خندیدم.ماسکاش از این مدلاست که مث چسب مایع روی صورت خشک میشه و باید بکنیش.خیلی حال میداد.یه نیم ساعتی منو ندو درگیر بودیم.

این همسر چرا غیرتی نمیشه خووووو!!:))

من دوست داشتم بعضی وقتا به تیپم گیر بده.اصن اصن ها! فقط یه بار گفت ماشالله چه رژ لب پررنگی..اونم به مسخره بازی گفت البته...بعدشم من بوسش کردم  و هیکلشو رژ لبی کردم و گفتم الان خوب شد؟آره؟ و در جواب چندتا فحش رکیک شنیدم که جایز نیست اینجا مطرح بشه.کلا یه زوج خیلی بی ادبی هستیم و بر و بچ هم اینو فهمیدن.با اینکه ما اصصصصصن جلوی کسی که فحش نمیدیم ها.اما نمی دونم چرا بهمون میگن زن و شوهر بی ادب!نمی دونم چجوری لوو رفتیم.

یه بار هم یه پالتوی خیلی کوتاه پوشیدم.گفتم الان یه چیزی میگه دیگه.بعد نگفت.بعد بهش گفتم خیلی کوتاه نیست به نظرت؟:))

گفت نه بابا خوووبه بیا بریم! بعد من ضایع شدم و گفتم نه خیلی کوتاست وایسا عوضش کنم :))

تنها چیزی که خوشش نمیاد لباس خیلی کوتاه پوشیدن توی مجالس عروسیه!

اصن عششششق میکنم از این شاخه بپرم رو اون شاخه.اگه احیانا روی شاخه ی شما پریدم بعد شاکی بشووووو!


نظرات 2 + ارسال نظر
BoBo یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 00:53

چرا نمی‌نویسی؟!

خسته م!

BoBo جمعه 27 آذر 1394 ساعت 02:13

ببینم می‌تونی همه شاخه‌ها رو امشب بشکونی!
ایشالله که چیزیت نیست (الکی مثلا دارم امید میدم بهت! ولی خودت که می‌دونی همه میمیرین، یکی زودتر یکی دیرتر! شاید تو اون زودتره باشه، و شایدم دیرتره :دی)
بی ادبی از خودتونه! بچه شما چی هیولایی بشه خدا!
ماسک :)) حتما قیافه مزحکی داشتین :دی

هههییییی...همه میمیریم....چه میشه کرد...تو هم میمیری.غصه نخور!
بچم مارو میبینه درس عبرت میگیره و خیلی مودب از آب در میاد!!!
ماسکاش بی رنگ بود ولی چسبونکی...و ما نمی تونستیم حرف بزنیم یا بخندیم.ولی همش به صورت نخودکی میخندیدیم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.