گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

23 مرغ آمین

عزیزم

لطف کن واسه تولدم گردنبند مرغ آمین بگیر.

(الان دارم با همسر که خوابه تله پاتی میکنم!) بگیییییر بگیییییر بگییییر....  آخه طفلک چجوری به ذهنش همچین چیزی خطور کنه!!! دیگه من نمی دونم!باید رمانتیک باشه و همچین کادویی بده! البته اگه تولدم یادش باشه :| یعنی بیچاره میشه اگه یادش نباشه! به قول دخترخاله اولین تولد متاهلی!!چه قرتی بازیآ!

یه حس غمگینی دارم.حس میکنم زیر بار مسولیتهای زندگی دارم له میشم!مسئولیت هام حالا چیه؟ یکی پایان نامه!لهم کرد له...یه دو واحد معرفی به استاد! و در پی تدارکات جشن باشم.به تنهایی!! با این حال مریض و نزارم!

فکر میکنم تا عید خیلی راهه! و فکر می کنم حالا کو تا عروسی....

نظرات 1 + ارسال نظر
۱۰۶۳ یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 03:06

اگه یکی مستقیم هم به من میگفت واسم یه گردنبد مرغ آمین بگیر که اینم شکلشه محال بود درست بگیرم بازم!!بعد تو انتظار داری اون از طریق تله پاتی بگیره؟!

بله انتظار دارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.