گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

33 یوهاها

الان فهمیدم دد لاین ِ تحویل فاز یکمون فردا نیست و پس فرداست.الان نمی دونین چقدر خوشحالم.

ماه بعد قراره برم پیش همسر و هزار کار نکرده دارم و حتی شوق دیدار  هم باعث نمیشه زودتر کارامو راست و ریس کنمو برم.

امروز نرفتم باشگاه.به همسر که متخصص در زمینه بدنسازی هستن گفتم حسش نیست برم.گفت پس نرو که مصدوم میشی و زیر وزنه خالی میکنی.

غش غش خندیدم میگم حالا دو تا وزنه چهارکیلویی خالی کردن نداره که...ولی چون بنده بسیار حرف گوش کن هستم دیگه نرفتم!عاشقشم که مثل خودم تنبله و شرایط منو درک میکنه:)) البته هیچ کس مثل من تنبل نیست.

دیشب خواب دیدم همسر از یه جایی بهم زنگ زد و گفت برو توی دفترچه ای که روی میز دارم این چندتا چیزی رو اضافه کن.سراغ دفتر که رفتم یهو دیدم تهش خاطرات گذشته ش رو نوشته.جمله ی اولش رو که خوندم دفتر رو بستم.توی خواب به خودم میگفتم همون اولش باهم طی کردیم در مورد گذشته حرفی نزنیم...و شاد و شنگول از دفتر دور شدم.


نظرات 1 + ارسال نظر
BoBo چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 02:06

شاد و شنگول و تنبل :))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.