گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

38 روز نویسی؟!

حسودیم میشه به اینایی که هرروز می نویسن چی کار کردن.

حالا اگه من بخوام روز نویسی کنم باید بنویسم ساعت دو ظهر از خواب بیدار شدم.به صبح بخیر شما جواب دادم!رفتم ناهار خوردم.باز اومدم خوابیدم!بیدار شدم.چایی خوردم.الاف گشتم.و خوابیدم!

ولی اگه بخوام از خوابهام بنویسم کلی حرف دارم واسه زدن!

نظرات 2 + ارسال نظر
هاتف دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 14:31 http://hatef92.ir

روز نویسی جالبی بود ...
منم دوست دارم روز نویسی کنم .. ولی خب کمی سختم هست ..
چون معمولا باید مساله مهمی در طول روز اتفاق افتاده باشه
ما زیادی روی پست هامون حساس هستیم ..
و حتما باید اتفاق مهمی افتاده باشد

واقعا کار سختیه

BoBo شنبه 5 دی 1394 ساعت 02:50

پیشنهاد می‌کنم گاهی یه استراحتی به خودت بده! این همه خواب تو رو از پا میندازه! بینشون یه استراحتی به خودت بده!!
تو وضعت از منم بدتره (گرچه زیاد مطمئن نیستم!!)

آره جالبه که در این پروسه خیلی هم خسته میشم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.