گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

40 خرابکاری

استاد واس هرکدوممون یه ایمیل نوشته 30 خط...یعنی استاد اینقد بیکار؟فکر کرده حالا استاد راهنمای دانشجوهای دکتراست. این همه نکته سنجی چرا؟؟؟؟ این مملکت می خواد به کجاااا برسههههه آخه؟!

دارم تغییراتی که میخواد رو اعمال می کنم و حس می کنم دارم موفق میشم.اصولا وقتی یه کاری رو همینجوری سنبل می کنی میدی بره خودتم میفهمی چیکار کردی!

الان دارم سمبل کاریامو درست میکنم!خب استاد قبلی متوجه نشد ها.این یکی واس ما جوگیر شده قشنگ مو رو از ماست کشیده بیرون. (الان یه نفر میاد اینجا نظر میده و در باب اینکه از اول کارهاتون رو درست انجام بدین صحبت میکنه!شررررط) ((البته الان که توی پرانتز قبلی توضیح دادم دیگه شرط نمی بندم)) (((شرط بندی حرام است.)))

الان دو ساعته داریم با همسری چونه می زنیم سر سمبل یا سنبل!جفتمون سر سمبل توافق داشتیم الان اما میگیم سنبل درسته!

نظرات 1 + ارسال نظر
BoBo دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 00:45

خب از اول کاراتو درست انجام بده که دیگه مجبور نباشی 30 خط بخونی :دی
بین سنبل و سمبل به نتیجه قاطعی نرسیدم! ولی انگلیسیش میشه Snow job


اووووو خارجینی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.