گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

52 غر غر غر

یکی از مزخرف ترین روزهای هر سال! روز تولد..اصلا هم مهم نیست چند نفر بخوان تبریک بگن، باز بسیار تخمی و دلگیرانه می باشد.

از همین الان دچار افسردگی تولد شدم.اولین کسی هم که بهم تبریک گفت بانک ملت بود. بعد هم همسر.تبریک هول هولکیه قبل خواب.اصلا هم دوست نداشتم.مثلا که اولین تولد زنانگیم بود...نمیتونید تصور کنید که چقد مسخره بود.حداقل یه حرکت عشقولانه ی زیبا که می زدی.مردا چرا اینقد بیشعورن؟

اصلا دوست داشتم یادش نمیبود تا از شدت عذاب وجدان اسهال می گرفت( دلم نمیاد بلای دیگه ای سرش بیاد خب!)

زنانگی بودن خیلی مسخرست.البته از همون اول صبح ازش ناراحت بودم.چرا من باید از بقیه بشنوم که داره میاد اینجا؟ بعد هم بهش میگم شنیدم داری میای؟ می خنده و میگه آره...اصلا هم خوشحال نشدم. می دونمم که واس خاطر من نمیاد.هیچ حس دلتنگی هم نداشتم راستش رو بخواید.

الانم  به خودم حق میدم که ناراحت باشم.

حالا توی این بحران روحی روانی مادرشوهر هم گیر داده که بیا خونه ی ما.چرا نادو نمیاد.باید دعوتش کنیم؟ صبح هم زنگ زدن به مامان که نادو رو بگو واسه ناهار بیاد پیش ما.و مادر هم گفته خواهر جان شوخی می فرمایید؟ مگه اینا صبح بیدار میشن که بیان ناهار؟ 

دیگه شب خاله جان پیام دادن و دیگه مجبورم فردا صبح برم.حالا دنبال یه بهونه هستم که بتونم زود برگردم خونه و مجبور نشم عصر هم اونجا بمونم.

دیگه روز تولد آدم از این تخمی تر هم میشه؟

بهم میگه ایشالله 290 ساله بشی! میگم چخبره؟ مگه پختن برام!(البته با یه دو نقطه دی ِ الکی! که مثلا شوخی کردم.ولی خیلی هم جدی بودم :| )

آخیش چقد غر زدم....غردونم خالی شد!

پ.ن : همین سایت گوگل از شوهر ما صدبرابر رومانتیک تره بخدا! چه خوشگل تبریک گفته!آخی چه ذوق زده شدم! نازی نادو نازی!!!!

کاش می شد با گوگل ازدواج کرد.هم اسمش بامزست...گوگی جان گوگی!!! هم سریع کلی حدس می زنه که چی میخوای...هم اینجوری خوشگل بهت تبریک میگه! هم بچه ننه نیست!!!


نظرات 1 + ارسال نظر
BoBo یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 21:12

:))
هپی برث دی تو یو (3 تایمز!) :دی

مرسی یو (2 تایمز!)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.