گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

58 سوپراااایز

یادتونه ناراحت شده بودم که چرا همسرو به من نگفته برنامه داره بیاد؟ یادتونه چه موجود وحشی شده بودم؟

نازی همسروو...طفلی برنامه داشته سورپرایزمون کنه...ولی از اونجایی که یه فامیل خیلی خاصی هستیم و اصلا نمیشه بگوزی و کسی نفهمه، امروز در آخرین لحظات نقشه اش لو رفت...

من موقعی فهمیدم داره میاد که داشت میرفت فرودگاه.البته من این مدل سوپرایز شدن رو بیشتر دوست دارم تا اینکه یهو در رو باز می کردم و میدیدم پشت ِ دره...البته اگه این نقشه ش می گرفت در حد سکته زدن شوک می شدم چون اصن حدسشم نمی زدم.و از اونجایی که سر نگفتنش ناراحت بودم در مورد برنامه اومدنش هم زیاد سوال نمی پرسیدم:دی

زنگ زدم بهش و گفتم وااای من خیلی سوپرایز شدم،ناراحت نشی نقشه ت لو رفته ها! ولی بسی اعصابش خط خطی بود:))

دیدم از دیشب هی گییییر داده برو حموم و من هم هی میگفتم نه وقت ندارم.حال ندارم.دیگه اینقد گفت گفت که رفتم! ..:)) خیلی منحرف هستین!:دی

و صد البته ساق پامو تا نصفه شیو کردم ! نیتمم این بود که شلوارک باشگاه رو می پوشم تا همین محدوده تمیز کاری بسه! :)) 

بساطی داریم ما خانمها در این برنامه های سوپرایزینگ!:دی


نظرات 2 + ارسال نظر
خآنوم چی شنبه 26 دی 1394 ساعت 23:16 http://hamsaryjoonam.blogsky.com

آخی عزیزم.. سورپرایز شدن خییییلی حال میده
آقاچی منم وقتی سورپرایزاش لو میره بدجور قاطی میکنه
سری آخرم ک داشت میومد من فهمیدم اما به روش نیاوردم تا فکر کنه نقشه اش عملی شده
واقعا تنها بدی این سورپرایزا اینه ک حموم نرفتی!!! اینقد بده ک اون دیدار به دل آدم نمیچسبه

آخی...در شرایط مشابه به سر می بریم...
دقیقا همین حموووومه معضله

BoBo چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 21:52

:))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.