گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

60 خونه سوت و کوور ِ بی تو!

نمی دونم شاید به قول دکتر جان من متریال ازدواج کردن رو ندارم اصلا....بعضی وقتها توی ذوقم میخوره که همچین زندگی معمولی پیش رو دارم.همه چیز خیلی خیلی معمولی.معمولی و خوب.معمولی و مسخره...

البته خودم همیشه دنبال یه ازدواج بی درد سر بودم...ولی خب  الان یه تار مو از همسرو کم بشه زار زار گریه میکنم ها و نفسم به نفسش بنده...و الان که برگشته و پیشم نیست بغضم گرفته.بهش گفتم از عطرت به گردنم بزن بووت باهام بمونه.الان بووش داره اشکمو در میاره.خب مثه اینکه دوسش دارم.یکمم نزدیکه پریودیمه و این تغییرات هورمونی خیلی روی احساسات من تاثیر میزارن.خیلی زیاد.


دیشب بهش گیر داده بودم که دوسم نداری چون واسم غیرتی نمیشی!خلیم ما زنها!

همسرو هم از این تیپ شخصیتهاست که اعتقاد داره هر کس عقل داره و خودش تصمیم درست میگیره و نیازی نیست من بهت بگم با کی حرف بزنی یا نزنی..چی بپوشی یا نپوشی...بدم میاد از این افکار روشن فکریش ها!چه معنی میده آخه!عوضش من خیلی غیرت بازی در میارم.و اونم فقط میخنده و بعضـآ هم میگه بینگِتو!Bingeto! یه اصطلاح بسی خودمانیست.اصلا انگار نه انگار من ازش بزرگتر هم هست ها!انگاری بچه ی این رابطه منم!!!خاک به سرم:)) به بلوغ عقلی نرسیدم:|

امروز میگفت نیگاه تورو خدا!یه زن گرفتیم از لات و لوتهای چاله میدون بی ادب تره!:)) 

آخه توی فرودگاه میخواست بگه به نت ِ من وصل شو، برگشته میگه چیز ِ منو بگیر! منم بهش گفتم عزیزم اینجا؟شلوغه زشته نمیشه من چیزتو بگیرم! بعد به من میگه بی ادب! :|



شلدون : میدونی چطور، وقتی که مریضی، اجازه داری بدخو باشی و هرچی که میخوای رو بگی و احساسات بقیه برات اهمیت نداشته باشه؟

...

من 38 درجه تب داشتم،اگه اون موقع نتونم با دوستام بد صحبت کنم، پس کی می تونم؟



نظرات 2 + ارسال نظر
BoBo شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 14:12

از شلدون فقط همینشو فهمیدی فک کنم :دی
منم متاسفانه فک میکنم هرکی خودش عقل داره و نباید بهش گیر داد و غیور بازی درآورد، اما اینجور افراد یکم حساس هم هستن در ضمن. کاملا آزاد میذارنت ولی اگه بری رو یه بوم دیگه و فقط یه لحظه بخوای بشینی و استراحت کنی خیلی واسشون سنگینه ...

مهرنوش جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 23:59 http://khurshidejavedan.blogsky.com

عشقتان مانا و پایدار

سپااس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.