گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

61پاستوپاپولوس ِ من

زیر دلم شروع کرده به درد گرفتن!بچه مون نشده انگار!

یه عصری که بدون پاستوپاپولوس خوابیده بودم، خواب دیدم دارم میزام!وسط نشیمن ِ یه جایی.همه مشغول کارهای خودشون بودن.حتی هلنی روی شیکمم نشسته بود و بازیشو می کرد.من زیاد درد نداشتم ولی مث توی این فیلما جیغ می کشیدم!یادمه پدر بهم نیگاه میکرد که یعنی جیغ نکش بچه ترسید...و من دلم واسه تنهایی خودم سوخت که هیچ کس نمیومد کمکم کنه.

سه قلو زاییدم و مدام می پرسیدم که چرا بچه هام گریه نمی کنن.چرا صداشون نمیاد.دو تا از بچه ها مردن و یکیشون زنده موند.ولی صدای گریه ی اونم نمیومد و من که زااار میزدم توی خواب.از این مدل گریه ها که وقتی بیدار میشی میبینی صورتت خیسه.

هواپیمای پاستوپاپولوس ِ منم نشست و تا 7 هفته ی دیگه نمیبینمش....وای چقد گریه می کنم من!یعنی واقعا تا این حد؟؟؟؟؟

پ.ن: حالا که چی یهو میای و یه هفته می مونی و میری؟آدمو هوایی ِ خودت می کنی و غیبت میزنه! نمیگی من امشب بدون ِ تو چجوری بخوابم؟؟؟؟؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
BoBo شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 21:47

عاقا این پاستوچی‌چی ینی چی؟!!

پاپاستوپولوس...دیشب اشتباه نوشتم!اسم بازیکن تیم بایرن لورکوزن!
همینجوری الکی پاپاستوپولوس صدا میکنم همسرو رو!بامزست اسمش!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.