گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

62 سو لاکچری...

دلم یک ترا فیلم  میخواد.دلم خیلی زیاد فیلم های خوب میخواد.این سرعت گهی ِ نتمون اعصابمو خرد کرده.چرا هیچکی نمیاد بهم یک ترا فیلم قشنگ بده و بگه نادو لطفا بشین اینها رو ببین!چرا؟؟؟؟؟

یه شباهت عجیب و با مزه ای که بین من و پاپاستو پلوس وجود داره اینه که جفتمون دوست داریم تنهایی سریال های مورد علاقمون رو ببینیم.یه دو سه بار سعی کردیم بشینیم باهم ببینیم ها.اما نمیشه.هی موی من میره توو چشم و چالش، هی نمیشه پوزیشن راحتی رو تنظیم کرد...هی نمیشه ووول خورد...هی نمیشه رفت توو عمق داستان دیگه...بعد از همسرو پرسیدم که تو هم مث من دوست داری تنهایی فیلم ببینی نه؟ و همسرو خندید و چیزی نگفت.ولی من که فهمیدم:دی 

واقعا نمی تونم با یکی دیگه فیلم ببینم...با ندو که اصلا!چون حس میکنم اصلا به فیلم توجه نمی کنه و میره روی اعصاب ِ من...آخه آدم وسط فیلم با موچین میوفته به جون دست و بالش؟؟؟؟ :|

و حالا از اینکه همسروی عزیز هم این خصلت ناپسند رو داره خیلی راضی و خشنود می باشم.

واسش یه ساک ورزشی سفارش دادم و بهش هم گفتم البته!ولی خب یه ماگ خوشگلو هم میخوام بگیرم براش که بهش نگفتم.این ولنتاین چندمه؟همینو بچسبونم در کون ولنتاین که یعنی من واست کادوی روز عشاق گرفتم و از این لوس بازیا....

یه ست بهداشتی هم میخواستم براش بگیرم ها،اما توی آفرهای این سایتی که ازش خرید میکنم نبوووود...و من دوست ندارم دو بار پول پیک بدم!

البته این ست بهداشتی رو نمیزاشتم دست بزنه،چون میره روی خریدهای عروسی و باید جینگولانس بشه و به نمایش عموم در بیادو بعد قابلیت استفاده کردن رو داره!

من هیچ وقت به یه عروووووسیییی باشکوه و سیندرلایی فکر نمی کردم ها!حتی معتقد بودم مجلس عروسی گرفتن خیلی بیخوده و حتی دوست نداشتم عروسی داشته باشم.ولی الان که نوبتم شده ها، هی دوست دارم همه چیز جیگولانس باشه...همه چیز عالی باشه و خوووب باشه و رویاییی باشه و .....

البته دلیل اصلیش این بود که فکر می کردم این آرایشگرها می زنن آدم رو شبیه هیولا درست میکنن و می ترسیدم عروس زشتی بشم!ولی وقتی توی عقد خیلی خووشگلانس شدم وهمه گفتن وای وای چقد بیوتیفولی شماو اینها، دیدم وای چه خوبه که آدم عروووس بشه...تاج بزاره تووور بزاره و بدرخشه...!وااالااااا!

نظرات 1 + ارسال نظر
این زن سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 12:36 http://in-zan.mihanblog.com

چه عروس کلاسیکی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.