گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

63ترشی خوری!

امروز اینقدر زیاد خوابیدم.اینقدر زیاد که خودمم ناراحت شدم!باز دچار افسردگی شدم و تا صبح خوابم نمیبره.عصری خاله و دخت ِ خاله اومدن خونمون و با دخت ِ خاله رفتیم خرید جهاز.

شیش تا کاسه ی کوچول ِ سفالی ِ رنگ فضایی خریدم که خیلی دوسشون می دارم.بله فقط همین شیش تا رو خریدم! اصلا توی جهیزیه خریدن خیلی سخت گیر شدم.هی فکر میکنم نه از این قشنگ تر و بهتر هم هست و بنابراین هیچ وقت هیچی نمیخرم.این فشار رو هم روی خودم حس میکنم که چون معماری خوندم باید یه خونه ی خاص ِ خیلی قشنگ و هنری داشته باشم.بله همچین حسهایی بهمون دست داده!

ارتباطات با همسرو در کمترین میزان خودش قرار گرفته و هوای رابطه از نظر من بس ابریست.یعنی خوبیم ها.اما خیلی کم باهمیم!

انیمیشن اینساید اوت رو دیشب دانلود کردم و خوشحالم که فیلم دارم ببینم.

دیشب هم فیلم بروکلین رو دیدم.اینقدر زیاد با دختر همذات پنداری کردم که نگو.تا آخر فیلم دعا می کردم دختر تصمیم درست رو بگیره.و دختر هم تصمیم درست رو گرفت.برعکس ِ من!

همیشه دنبال احساساتم بودم و یه بار که برخلافش تصمیم گرفتم و سعی کردم شرایط بهتر رو انتخاب کنم ، گند زدم.کسی نمی دونه گند زدم.همه فکر میکنن خیلی خوب شد.عالی شد...نمییدونم.شاید هم عالی شده باشه!

اون شب آقای پدر میگفت من الان فقط دو تا نگرانی دارم.یکی ندو که نمی خواد خودش رو عوض کنه و به زندگیش سر و سامون بده، یکی هم رضو....از بابت تو خیالم راحت شده ....

همین خیال ِ راحتشون به دنیا می ارزه...بزار خیالشون حداقل توو این مورد راحت باشه....اونم از طرف من ! که همیشه حرصشون دادم و به نظر خودم بدترین بچه شون بودم!

پ.ن: کاش خیلی زیاد حوصله داشتم و عکس ترشی خوری های خوشگلانسمو میزاشتم...ای حوصله بیاااااااا

نظرات 2 + ارسال نظر
این زن چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 16:49 http://in-zan.mihanblog.com

از این رنگی رنگیاس؟

آرررره...

BoBo چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 02:12

اینساید اوت به نظرم خیلی خوبه. ینی کلا یادم نمیاد از انیمیشنی بدم اومده باشه!
خوبه که همه فک میکنن خوشبختی، خودتم امیدوارم به همین نتیجه برسی، و از اونجاییکه بقیه همیشه درست فک میکنن و تو گند میزنی، پس حق با بقیه است. پس خودتم باورت بشه که وضعت خوبه ;)

آره امیدوارم!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.